De var paa besog i Madrid, hos rayo vallecano for nogle maaneder siden, det gik ret vildt for sig,
det skal dog siges at "de haarde" fans fra Rayo hoerer til paa venstreflojen og de polske angiveligt laaaangt ude til hoejre.
De broed ind paa stadion malede graffiti og saa gik der ellers gadekampe i den bagefter.
Jeg overvejer at tage derned med min 11 årige - kan ikke beslutte mig. Jeg tænker de lader familie folk værre, men man ved sgu aldrig med hardcore folk som ikke er til at snakke med - men det er jo måske den eneste CL kamp vi får i år, så det er lidt sjovere end CoL i en skoleuge
Nu snakker folk herinde om udsolgte minibusser.
Hvor ofte læser vi det?
Jeg tror den kamp i Poznan overrasker i billetsalg og så synes jeg det er lidt kritisk at man kan købe fire styk per bruger med 100 point.
Så reelt kan 500 mennesker købe til hele udeafsnittet.
Jeg synes også, det er uigennemtænkt, at man kan købe fire billetter ad gangen.
Min bror og jeg har henholdsvis 190 og 170 AGF-point og køber fire billetter hver til både hjemme- og udekamp.
De resterende tre til hver kamp går til venner, hvis AGF-score er højst 50 og er par af dem på nul.
Med andre ord ryger der seks billetter til personer, der burde være sidst i køen. Det synes jeg ikke er helt rimeligt.
Min bror og jeg har henholdsvis 190 og 170 AGF-point og køber fire billetter hver til både hjemme- og udekamp.
De resterende tre til hver kamp går til venner, hvis AGF-score er højst 50 og er par af dem på nul.
Med andre ord ryger der seks billetter til personer, der burde være sidst i køen. Det synes jeg ikke er helt rimeligt.
Kan kun presse enigknappen i bund her. Hvis alle køber 4 billetter, lige meget om de skal bruge dem "selv" eller ej, så bliver det hurtigt udsolgt og ideen med at belønne dem der ser mange kampe går jo så fløjten. Min søn og jeg kan tilsammen købe 8 billetter, men håber at bare én af kontierne kommer igennem køen og kan købe 4.
Jeg tror ikke at de "hårde" i Poznans fanmiljø går efter børnefamilier, men man skal nok ikke gå rundt og lufte GF tøj og især SFA tøj for meget. Jeg tænker også at politiet i Polen er vant til dem. Så længe man samles i en stor flok af GF'ere, så kommer der ikke til at ske noget.
De resterende tre til hver kamp går til venner, hvis AGF-score er højst 50 og er par af dem på nul.
Med andre ord ryger der seks billetter til personer, der burde være sidst i køen. Det synes jeg ikke er helt rimeligt.
Jeg synes også, det er uigennemtænkt, at man kan købe fire billetter ad gangen.
Min bror og jeg har henholdsvis 190 og 170 AGF-point og køber fire billetter hver til både hjemme- og udekamp.
De resterende tre til hver kamp går til venner, hvis AGF-score er højst 50 og er par af dem på nul.
Med andre ord ryger der seks billetter til personer, der burde være sidst i køen. Det synes jeg ikke er helt rimeligt.
Er det ikke 10 point pr. kamp og man kan ikke få x2 eller x3 selvom man køber flere billetter? I har set mange kampe de sidste 12 måneder - det er stærkt (siger ham der ofte har alt muligt i weekenderne).
Jeg vil da hellere have, at mine venner kommer ind og se kampen på min AGF-score end andres venner kommer ind og ser kampen på deres venners AGF-score.
Hvis vi kollektivt kunne blive enige om kun at snuppe to pladser pr. bruger, vil du ikke høre den mindste smule brok fra min side; jeg vil sågar bifalde det. Men eftersom det ikke er tilfældet, vil jeg naturligvis hellere hjælpe dem, jeg kender.
Er det ikke 10 point pr. kamp og man kan ikke få x2 eller x3 selvom man køber flere billetter? I har set mange kampe de sidste 12 måneder - det er stærkt (siger ham der ofte har alt muligt i weekenderne).
Takker og nej, man kan ikke score point på at købe til andre.
Kommer til alle de kampe, jeg overhovedet kan. AGF er den absolut største udgift på mit (vores, men sig det ikke til min hustru) budget. Det kostede mig nogle tusindbasser at flyve til og fra København for at se kampen på Brøndby Stadion og tilbringe natten på Enghave Plads og i lufthavnen. Men jeg havde været suicidal, hvis de penge var blevet sparet med resultatet in mente.
Jeg går rundt i en godt 20 år gammel AGF-trøje, da jeg ikke gider bruge penge den slags, eftersom budgettet kun lige akkurat strækker sig til kampe i levende live.
Polen-turen bliver også jævnt dyr, da jeg er nødt til at flyve fra Letland for at se den, samtidig med at det kræver tre fridage. Men igen - AGF er (ud over fusionsjazz , groovy funk, Sting samt transportmidler på skinner, vand og i luften) det eneste, jeg går op i.
Er der nogen herinde med agf score +100 der har mulighed for at købe 2 billetter til mig til AGF hjemme mod Poznan? Jeg tror ikke de kommer videre end den pulje og jeg har kun 70+
Jeg vil da hellere have, at mine venner kommer ind og se kampen på min AGF-score end andres venner kommer ind og ser kampen på deres venners AGF-score.
Hvis vi kollektivt kunne blive enige om kun at snuppe to pladser pr. bruger, vil du ikke høre den mindste smule brok fra min side; jeg vil sågar bifalde det. Men eftersom det ikke er tilfældet, vil jeg naturligvis hellere hjælpe dem, jeg kender.
Jeg håber at kunne få en af dem jeg plejer at sidde med til at købe en billet til mig.
Jeg havde en høj score inden jeg fik nyt knæ som koster alt fodbold fra 23. september til slut februar- nu er jeg på 85
En løsning fremover kunne måske være, at man kun må købe en billet til sig selv - men at det derudover er muligt at købe 2 eller måske 3 børnebilletter per bruger.
Så kan folk fortsat købe billetter til deres børn som de plejer.
Jeg tvivler på at andre vil hamstre børnebilletter i vilden sky.
Jeg har sæsonkort og udnyttede det i seneste sæson til at købe ekstra billetter fra tid til anden, så derfor har de gæster nul point, da billetterne står i mit navn.
Men selvom det var personer, der aldrig havde set en AGF-kamp og gerne ville dele oplevelsen med mig på stadion, ville jeg også invitere dem med.
Systemet er dybt asocialt i mine øjne og udelukker potentielt folk, der fortjener en billet. Men der er jeg hykler nok til at sige, at hvis det er vilkårene, så udnytter jeg de vilkår. Var der kollektiv enighed om ikke at gøre det, vil jeg bakke op om det.
Bliver der en billet eller to til overs, bliver de naturligvis udloddet her til kostpris.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.