Kamptråd Superliga runde 28: AGF - FCK, søndag d. 27.04.2025 kl 16.00
Fordi vi på ingen måde er gearet til noget der hedder Europæisk fodbold. Derudover kommer det til at smadre hele opstarten/ transfers osv.
Lign. hold som os der har fået denne lidt fesne europæiske plads har klaret det mega dårligt i den efterfølgende hjemlige turnering. Vi har ikke truppen eller setuppet pt. Vi skal formentlig rykke til Horsens eller noget andet.
Pt tror jeg det vil forstyrre meget mere end det potentielt gavner.
Lige nu tror jeg mere det handler om, at få lagt en klar plan for hvad AGF vil de næste 3 år indtil vi forhåbentlig kan hæve det sportslige budget.
Mulighederne for at AGF kom i europæisk gruppespil bliver kun dårligere af at vores konkurrenter får muligheden.
Jo flere forsøg AGF får på at komme i et europæisk gruppespil des større er sandsynligheden for at det lykkes.