New posts

Trænertråden

• Thread starter Thread starter Rastapopoulos
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 4K
  • Views Views: Views 191K
Trænertråden
Som nu også har stået i spidsen for at klubben er solgt til nogle amerikanere med flerklubsejerskab, men ikke er kommet med en masse penge.

Det er nemt at glemme at SIF var ned i 1. division så sent som i 2020-21 og jo selvfølgelig har ført lidt en elevatortilværelse førhen. De kan sådan set også godt pludselig tage turen ned igen når der kommer oprykkere op med noget økonomisk styrke. Det er selvfølgelig også derfor de har kigget efter nye investorer, men det er måske mere at de vil sikre at de kan komme op igen end at de lægger ti mio i spillerbudgettet med det samme.
Umiddelbart ville jeg have Silkeborg som en nedrykningskandidat, hvis Kent Nielsen stoppede i morgen.

Min anke er at SIF bliver udråbt til en fantastisk drevet klub (f.eks. din kommentar om snusfornuftig klub). Men det er sjovt som hukommelsen glemmer de 6 nedrykninger over de sidste 10 år

3 nedrykninger de sidste 10 sæsoner men også en bronze, 2 pokalfinaler med 1 sejr, kvalificeret sig til et europæisk gruppespil og være i Europa 3 ud af de sidste 4 sæsoner. Med deres budget er det mere end godkendt.

Kun 3 klubber kan ikke rykke ned. AGF og FCN bør ikke men vi så jo hvor galt det kan gå for 3 år siden, alle andre klubber er i alvorlig nedrykningsfare ved en dårlig sæson.

3 nedrykninger de sidste 10 sæsoner men også en bronze, 2 pokalfinaler med 1 sejr, kvalificeret sig til et europæisk gruppespil og være i Europa 3 ud af de sidste 4 sæsoner. Med deres budget er det mere end godkendt.

Kun 3 klubber kan ikke rykke ned. AGF og FCN bør ikke men vi så jo hvor galt det kan gå for 3 år siden, alle andre klubber er i alvorlig nedrykningsfare ved en dårlig sæson.
AGF de sidste ti år: to pokalfinaler, to bronze, 1 nedrykning, 3 europæiske deltagelser.

Hvis AGF havde besejret SIF sidste år havde vi slet ikke haft denne diskussion. SIFs to ekstra nedrykninger trækker gevaldigt ned IMO.

Det stort set totale fravær af rygter begynder at være en smule bekymrende, synes jeg.
AGF har på spillersiden godt nok være gode til at komme med overraskelser, som ingen havde forudset, men det undrer mig, at pressen slet ikke får opstøvet noget som helst omkring den igangværende process.
CV er kendt for at holde kortene meget tæt på kroppen.

Det stort set totale fravær af rygter begynder at være en smule bekymrende, synes jeg.
AGF har på spillersiden godt nok være gode til at komme med overraskelser, som ingen havde forudset, men det undrer mig, at pressen slet ikke får opstøvet noget som helst omkring den igangværende process.
Jeg ville tværtimod være bekymret, hvis vi kunne følge med i rekrutteringsprocessen i medierne. Jeg ser det som et sundhedstegn at vi hører så lidt.

Jeg ser det som en god ting.
Jeg tror der er konkrete samtaler i gang med 2-3 forskellige og at en beslutning bliver taget i løbet af weekenden.

Som jeg husker det, var der absolut 0 rygter om Uwe indtil lige før han blev offentliggjort.

AGF de sidste ti år: to pokalfinaler, to bronze, 1 nedrykning, 3 europæiske deltagelser.

Hvis AGF havde besejret SIF sidste år havde vi slet ikke haft denne diskussion. SIFs to ekstra nedrykninger trækker gevaldigt ned IMO.
Sidst vi rykkede ned var faktisk i 2014, så vi har 10 års jubilæum i Superligaen i år! Tillykke til os alle 😅

Jeg ser det som en god ting.
Jeg tror der er konkrete samtaler i gang med 2-3 forskellige og at en beslutning bliver taget i løbet af weekenden.

Som jeg husker det, var der absolut 0 rygter om Uwe indtil lige før han blev offentliggjort.
Helt sikkert. Ultimativt kan det spolere processen ift den man ellers helst ville have. Det kunne give lidt til debatten herinde, men hvis det går som det plejer med spillertilgange kan vi snarere udelukke alle dem der har været nævnt…

Jeg tror også at man har sporet sig ind på et mindre felt nu.

Back