New posts

Transfervindue Sommer 2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 8K
  • Views Views: Views 536K
Men jeg ved nu ikke om han er urealistisk. Det er ikke fordi det er store klubber eller ligaer der er efter ham. I vinters var det Austria Vienna eksempelvis. Han fejlede i Serie A så de store ligaer kigger nok ikke rigtig hans vej. Malmø fik ham dog på en fri transfer så måske han får en høj løn omend det nok er mere sandsynligt han fik en god sign on i sin tid. Her kan han komme på forskerordning og spille europæisk gruppespil.

Men jeg ved nu ikke om han er urealistisk. Det er ikke fordi det er store klubber eller ligaer der er efter ham. I vinters var det Austria Vienna eksempelvis. Han fejlede i Serie A så de store ligaer kigger nok ikke rigtig hans vej. Malmø fik ham dog på en fri transfer så måske han får en høj løn omend det nok er mere sandsynligt han fik en god sign on i sin tid. Her kan han komme på forskerordning og spille europæisk gruppespil.
Jeg tror ikke han er urealistisk, men det er nok også et spørgsmål om hvordan vi lukker de andre huller.

Sidste år kørte forsvaret på pumperne, og vi måtte skifte meget rundt blot for at skifte en mand. Så helt ideelt er vi ikke færdige med forsvaret endnu.

Derudover mangler vi nok, desværre, en central midtbanespiller. Frygter efterhånden det værste for Yakob.

Men henter vi f.eks Højer til forsvarer, og lejer en central midtbanespiller, så tror jeg egentlig godt man kunne finde midlerne til Botheim.

Åh ja. Har haft ham på ønskelisten i årevis. Bevares jeg har ikke set så meget til ham de seneste år men synes det jeg så da han var yngre var enormt spændende og han har jo scoret en del for Malmø.

Læg lige mærke til interviewet med Kevin Yakob, som dukker op i samme link. Nok ikke så meget tvivl om, at han havde håbet sig videre i det her vindue

View attachment 7717

Har haft væsentligt flere pletskud end forbiere Peter M..

Seneste var Anderson

Spillet alle kampe sidste sæson for et midterhold i Tyrkiet som VCB..

Hvis han hentes er det farvel til AJ og møllen
Ja. Han er ret troværdig. Jeg tvivler dog, stærkt, på at der findes et hold der ønsker at tilknytte Mølgaard og betale den løn han får

View attachment 7717

Har haft væsentligt flere pletskud end forbiere Peter M..

Seneste var Anderson

Spillet alle kampe sidste sæson for et midterhold i Tyrkiet som VCB..

Hvis han hentes er det farvel til AJ og møllen

Peter Meldgaard aka Stoke 2.0😂😂
Alle hans “pletskud” er på nakken af rygter/snak, der har kørt. På Twitter blev han også kaldt “røgteren”😳

Peter Meldgaard aka Stoke 2.0😂😂
Alle hans “pletskud” er på nakken af rygter/snak, der har kørt. På Twitter blev han også kaldt “røgteren”😳
Højer er også et rent nemt emne at bringe i spil. Vi er i starten af august og det har slet ikke været snak om en ny klub til ham, selvom han har været kontraktfri i en måned. Det vil undre mig hvis der slet ikke er snak mellem ham og agf men måske begge parter er ok med at vente og se om han kan finde en klub i udlandet vel vidende at agf også arbejder videre med andre emner.

Højer er også et rent nemt emne at bringe i spil. Vi er i starten af august og det har slet ikke været snak om en ny klub til ham, selvom han har været kontraktfri i en måned. Det vil undre mig hvis der slet ikke er snak mellem ham og agf men måske begge parter er ok med at vente og se om han kan finde en klub i udlandet vel vidende at agf også arbejder videre med andre emner.
Det er i hvert fald lidt specielt at troppe op på Lyngby stadion, se sin lillebror spille for hjemmeholdet, og så skrive Kom Så de Hviie på Instagram. Det betyder enten at der er noget familekonflikt, som ingen kender til, eller at han har et brandvarmt forhold til AGF.

Latest posts

Back