Kamptråd Superliga runde 28: AGF - FCK, søndag d. 27.04.2025 kl 16.00
Det kan jo være lige meget, når folk med billet alligevel ikke dukker op.Lidt om tilskuertallet....udsolgt...men lige godt 8000....der kan IKKE være 10.000 på det stadion, så er det sagt.
Baneforhold er også et krav.Der kan søges dispensation men det stopper vist snart. I øvrigt hul i hovedet der er et krav om 10000 tilskuere. Fucking vigtigere banerne er ordentlige at spille på og udebanefans kan se noget for at tage 2 eksempler som er vigtigere.
De nye krav - til baner - træder vist først i kraft 2027-28 sæsonenSå er de krav enten umådelig lave - host, Randers - eller også bliver dårlige baneforhold ikke sanktioneret.
Enig. Jeg synes egentlig han ellers gjorde det fint. Han var ganske rolig med bolden og fordelte den pænt og sparkede langt når det var rigtigt. Var også hurtigt ude da Mølgaard snublede. Han skal helt sikkert have resten af sæsonen.Uwe garanterer, Wahlstedt starter i næste kamp. Det kan jeg godt lide, der skal mere end et drop til for at skifte tilbage også på baggrund af manden ikke har spillet i hvad er det siden september.
![]()
Uwe Rösler usteder opsigtsvækkende garanti | Tipsbladet.dk
Leopold Wahlstedt får genvalg i AGF-målet i næste kamp, fastslår Uwe Rösler, efter at målmanden kiksede mod FCK.www.tipsbladet.dk
Anden halvleg var noget helt andet end første. Jeg synes virkelig ikke han var god i første men rigtig god i anden. Han er dog slet ikke i nærheden af MEM. Jeg er dog ikke enig i at han er specielt kreativ eller laver noget specielt overraskende.Meget uenig omkring Arnstad. Han er indtil videre den eneste der leverer noget kreativt og overraskende på den midtbane. Sad i 1. halvleg og drømte om, hvilken spiller han kan blive for AGF de næste par år. Han har simpelthen hele pakken og skal bare have bygget lidt flere muskler på.
Uwe garanterer, Wahlstedt starter i næste kamp. Det kan jeg godt lide, der skal mere end et drop til for at skifte tilbage også på baggrund af manden ikke har spillet i hvad er det siden september.
![]()
Uwe Rösler usteder opsigtsvækkende garanti | Tipsbladet.dk
Leopold Wahlstedt får genvalg i AGF-målet i næste kamp, fastslår Uwe Rösler, efter at målmanden kiksede mod FCK.www.tipsbladet.dk
Især ikke, når Uwe forlods har sagt, at han ville give Leo "flere kampe i træk, men ikke nødvendigvis resten af sæsonen" - det er altså mindst to, i min bog også tre, inden det overhovedet er til debat.Hold op hvor er Tipsbladet noget andet end det var engang. Lorte klik bait overskrift. Der er intet, som intet opsigtsvækkende i ikke at bænke Leo med det samme igen.
Altså i feltet? Dommeren vinker specifikt afværgende, så VAR vurderer vel at han har set den og ikke mener det er nok til straffe. Det er lidt 50/50. Den kunne dømmes men jeg forstår også hvorfor han ikke dømmer den. PM falder let. Dem er der mange af i løbet af kampen. Vi har også nogen hvor vi puffer deres spillere bagfra inden en duel som heller ikke giver frispark.Nogen der kan forklare hvorfor VAR ikke intervenere på situationen hvor der skulder tackles på PM? Manden er ikke i nærheden af bolden og kigger udelukkende på PM?
Det er gået stærkt ned ad bakke siden Allan Olsen blev ansvarshavende chefredaktør - 25 år hos bla Ekstrabladet og Viaplay fornægter sig ikkeHold op hvor er Tipsbladet noget andet end det var engang. Lorte klik bait overskrift. Der er intet, som intet opsigtsvækkende i ikke at bænke Leo med det samme igen.
Den eneste forklaring er, at de dommere der sidder i VAR vogner mener der skal mere til at få et straffe, end at pløje en mand ned bagfra.Nogen der kan forklare hvorfor VAR ikke intervenere på situationen hvor der skulder tackles på PM? Manden er ikke i nærheden af bolden og kigger udelukkende på PM?
Lopez kigger ikke på bolden. Han får i ryggen på Patrick Mortensen der falder.Altså i feltet? Dommeren vinker specifikt afværgende, så VAR vurderer vel at han har set den og ikke mener det er nok til straffe. Det er lidt 50/50. Den kunne dømmes men jeg forstår også hvorfor han ikke dømmer den. PM falder let. Dem er der mange af i løbet af kampen. Vi har også nogen hvor vi puffer deres spillere bagfra inden en duel som heller ikke giver frispark.
Jeg må se den på video. Har kun set den på stadion.Lopez kigger ikke på bolden. Han får i ryggen på Patrick Mortensen der falder.
Mere straffe her end mod Nygren i sidste uge.
Der er INGEN linje i Superliagen. Må være forfærdeligt svært at spille der.
Synes manglen på linje er det allermest frustrerende. Husker fx dette sindssyge straffe: https://www.tv2ostjylland.dk/agf/agf-raser-over-ob-straffe-efter-pointtab ... og Sannehs udvisning i Farum. Begge dele er forseelser, som er helt parallele med det, der begås mod os i feltet i dag. Men måske savner dommerne modet til at håndhæve linjen mod FCK.Lopez kigger ikke på bolden. Han får i ryggen på Patrick Mortensen der falder.
Mere straffe her end mod Nygren i sidste uge.
Der er INGEN linje i Superliagen. Må være forfærdeligt svært at spille der.
Jeg kan godt forstå, hvis dommeren først var afværgende, for der var vitterligt overhovedet ingen grund til at lave straffespark dér.Altså i feltet? Dommeren vinker specifikt afværgende, så VAR vurderer vel at han har set den og ikke mener det er nok til straffe. Det er lidt 50/50. Den kunne dømmes men jeg forstår også hvorfor han ikke dømmer den. PM falder let. Dem er der mange af i løbet af kampen. Vi har også nogen hvor vi puffer deres spillere bagfra inden en duel som heller ikke giver frispark.
Jeg undlader at kommentere yderligere, for så får jeg bare skæld ud for at være konspirationsteoretiker ...Nu siger jeg bare lige at det var Sundberg der sad i VAR vognen....