Der kan søges dispensation men det stopper vist snart. I øvrigt hul i hovedet der er et krav om 10000 tilskuere. Fucking vigtigere banerne er ordentlige at spille på og udebanefans kan se noget for at tage 2 eksempler som er vigtigere.
Uwe garanterer, Wahlstedt starter i næste kamp. Det kan jeg godt lide, der skal mere end et drop til for at skifte tilbage også på baggrund af manden ikke har spillet i hvad er det siden september.
Uwe garanterer, Wahlstedt starter i næste kamp. Det kan jeg godt lide, der skal mere end et drop til for at skifte tilbage også på baggrund af manden ikke har spillet i hvad er det siden september.
Enig. Jeg synes egentlig han ellers gjorde det fint. Han var ganske rolig med bolden og fordelte den pænt og sparkede langt når det var rigtigt. Var også hurtigt ude da Mølgaard snublede. Han skal helt sikkert have resten af sæsonen.
Meget uenig omkring Arnstad. Han er indtil videre den eneste der leverer noget kreativt og overraskende på den midtbane. Sad i 1. halvleg og drømte om, hvilken spiller han kan blive for AGF de næste par år. Han har simpelthen hele pakken og skal bare have bygget lidt flere muskler på.
Anden halvleg var noget helt andet end første. Jeg synes virkelig ikke han var god i første men rigtig god i anden. Han er dog slet ikke i nærheden af MEM. Jeg er dog ikke enig i at han er specielt kreativ eller laver noget specielt overraskende.
Uwe garanterer, Wahlstedt starter i næste kamp. Det kan jeg godt lide, der skal mere end et drop til for at skifte tilbage også på baggrund af manden ikke har spillet i hvad er det siden september.
Hold op hvor er Tipsbladet noget andet end det var engang. Lorte klik bait overskrift. Der er intet, som intet opsigtsvækkende i ikke at bænke Leo med det samme igen.
Hold op hvor er Tipsbladet noget andet end det var engang. Lorte klik bait overskrift. Der er intet, som intet opsigtsvækkende i ikke at bænke Leo med det samme igen.
Især ikke, når Uwe forlods har sagt, at han ville give Leo "flere kampe i træk, men ikke nødvendigvis resten af sæsonen" - det er altså mindst to, i min bog også tre, inden det overhovedet er til debat.
I forhold til resten af kampen:
Jeg er underligt opmuntret af dagens præstation. FCK har en bredere trup overall, så det kan ikke overraske, at vi får det svært.
Fotmob stats siger at Trott var MoM, vi havde xG på 2.29 og de havde xG på 1.45. Boldbesiddelse var præcis 50/50. Det flugter cirka med den kamp jeg så - jeg er dog lidt overrasket over, at vi har SÅ høj xG, men jeg synes vi var mindst fuldt med, og manglede lidt marginaler (Arnstads hovedstød skal dykke 2 grader stejlere, så er der kasse).
Det tredje mål er jo fordi vi satser det hele, hvilket giver perfekt mening så sent i sæsonen.
Leo stod fint, bortset fra én situation, der er målmandsposten bare ubamhjertig.
Nogen der kan forklare hvorfor VAR ikke intervenere på situationen hvor der skulder tackles på PM? Manden er ikke i nærheden af bolden og kigger udelukkende på PM?
Nogen der kan forklare hvorfor VAR ikke intervenere på situationen hvor der skulder tackles på PM? Manden er ikke i nærheden af bolden og kigger udelukkende på PM?
Altså i feltet? Dommeren vinker specifikt afværgende, så VAR vurderer vel at han har set den og ikke mener det er nok til straffe. Det er lidt 50/50. Den kunne dømmes men jeg forstår også hvorfor han ikke dømmer den. PM falder let. Dem er der mange af i løbet af kampen. Vi har også nogen hvor vi puffer deres spillere bagfra inden en duel som heller ikke giver frispark.
Hold op hvor er Tipsbladet noget andet end det var engang. Lorte klik bait overskrift. Der er intet, som intet opsigtsvækkende i ikke at bænke Leo med det samme igen.
Nogen der kan forklare hvorfor VAR ikke intervenere på situationen hvor der skulder tackles på PM? Manden er ikke i nærheden af bolden og kigger udelukkende på PM?
Altså i feltet? Dommeren vinker specifikt afværgende, så VAR vurderer vel at han har set den og ikke mener det er nok til straffe. Det er lidt 50/50. Den kunne dømmes men jeg forstår også hvorfor han ikke dømmer den. PM falder let. Dem er der mange af i løbet af kampen. Vi har også nogen hvor vi puffer deres spillere bagfra inden en duel som heller ikke giver frispark.
Synes manglen på linje er det allermest frustrerende. Husker fx dette sindssyge straffe: https://www.tv2ostjylland.dk/agf/agf-raser-over-ob-straffe-efter-pointtab ... og Sannehs udvisning i Farum. Begge dele er forseelser, som er helt parallele med det, der begås mod os i feltet i dag. Men måske savner dommerne modet til at håndhæve linjen mod FCK.
Altså i feltet? Dommeren vinker specifikt afværgende, så VAR vurderer vel at han har set den og ikke mener det er nok til straffe. Det er lidt 50/50. Den kunne dømmes men jeg forstår også hvorfor han ikke dømmer den. PM falder let. Dem er der mange af i løbet af kampen. Vi har også nogen hvor vi puffer deres spillere bagfra inden en duel som heller ikke giver frispark.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.