Transfervindue Sommer 2026
Der prædikes i organisationer (herunder fodboldklubber) om fokus på proces og ikke resultater og vores mesterskab var et resultat af at klubben har været dygtige til netop det i efterhånden mange år.Det er kompliceret og der er mange forhold at veje med. Men man står uden angriber og HCB og det var perfectly predictable. Ja, det er en svær opgave. Men det vsr Poznan ogås i går og vi forventede af spillerene de skulle levere deres ypperste. Hvorfor skulle det samme ikke gælde for CV?
Kritikken af CV bunder i mine øjne i, at for mange har for meget fokus på de kortsigtede resultater og glemmer den proces der har fået os herhen.
Så når du og andre mener at CV ikke har leveret sit ypperste er det udelukkende baseret på om der er leveret to spillere til et par kval-kampe før transfervinduet lukker. Til gengæld glemmer i, at CVs opgave er at følge den proces, der giver os de bedste muligheder på den lange bane.
Og inden jeg bliver skudt i skoene, at jeg lyder som Guld-Glenn, så er det jo den proces der bl.a. betød at vi solgte MEM og Anderson sidste sommer og alligevel blev mestre.