New posts

Transfervindue Sommer 2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 3K
  • Views Views: Views 140K
Transfervindue Sommer 2026
Kahl og Carstensen er bare ikke i klubben til næste sæson - ikke med mindre man for lavet aftaler med dem. Links taler også om at han vil væk, og Dalsgaard har det rigtigt godt som fodboldpensionist og bondemand. Så det kan sagtens være et stort problem at sælge Bech og Yakob, så kan man i hvert fald godt skyde en hvid pind efter europæisk fodbold.
Carstensen er :-)

Nej Kahl er nok lidt optimistisk, men måske han kan forlænges i 2 år. Jeg havde ikke hørt den med Links, jeg kan også godt være bekymret for at han har en salg klausul.. men ryger Beijmo, Kahl og Links, bør vi kraftigt overveje en 4-3-3,
Så bør vi også kraftigt overveje hvor meget vi bliver til grin i Europa kvallen.

Lidt undren over skader og spilleres tilbagekomst:
Yakob var ude rigtigt lang tid, men da han endelig kom tilbage, var han ret hurtigt tilbage på niveau.

Men det gælder til gengæld slet ikke spillere som især Mølgaard men også Andersen, Polle og Tingager. De ligner ikke "sig selv". Da man forlængede med Mølgaard og Tingager, tænkte jeg, at forsvaret var sikret mange år frem i tiden. Da Polle gik i stykker, havde han aldrig været bedre. Andersen var så god, at han bare på sin energi var ved at tage pladsen fra Beijmo.

Der er tale om individuelle historier, men det er svært at vide, hvor de er, når spillerne vender tilbage midt i juni. Men det virker overraskende, at de er faldet så meget i niveau.

Lidt undren over skader og spilleres tilbagekomst:
Yakob var ude rigtigt lang tid, men da han endelig kom tilbage, var han ret hurtigt tilbage på niveau.

Men det gælder til gengæld slet ikke spillere som især Mølgaard men også Andersen, Polle og Tingager. De ligner ikke "sig selv". Da man forlængede med Mølgaard og Tingager, tænkte jeg, at forsvaret var sikret mange år frem I tiden. Da Polle gik i stykker, havde han aldrig været bedre. Andersen var så god, at han bare på sin energi var ved at tage pladsen fra Beijmo.

Der er tale om individuelle historier, men det er svært at vide, hvor de er, når spillerne vender tilbage midt i juni. Men det virker overraskende, at de er faldet så meget i niveau.
Jeg tror fælles for de 4 du nævner er, at Yakob med afstand er den der er bedst venner med bolden og dermed skal bruge mindre tid på at falde ind i spillet.

Yakob fik comeback d. 20. Marts 2025 mod AaB. Han spillede derefter først i Superligaen sådan rigtigt (pånær et par minutter her og der) helt henne i September.

Så fra han var klar til fuld kontakt, d. 20. Marts til han spiller med i Superligaen går der 6 måneder. Det kunne man tillade sig fordi man bl.a havde Anderson, Poulsen og Madsen til den centrale midtbane.

De tre andre havde kortere forløb fra de var til de spillede Superliga.

Latest posts

Back