New posts

Kamptråd Mesterskabsspillet 2026: Brøndby - AGF, søndag d. 10.05. kl. 18.00

• Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 326
  • Views Views: Views 16K
Added to Calendar: 10-05-26

Hvordan ender kampen?

• Total voters
    70
  • This poll will close: .
Kamptråd Mesterskabsspillet 2026: Brøndby - AGF, søndag d. 10.05. kl. 18.00
Men AGF har intet planlagt (offentligt kendt).

Det er medie- og fanskabt.
Præcis! Klubben har nemlig været demonstrativt stille om, hvad der evt. ville skulle løbe af stabelen, hvis og så fremt i fald....
Jeg er overbevist om, at der ligger bestillinger på t-shirts med mesterskabstema, at pladser, torv og stræder i hele byen er forhåndsbooket og at der er koordineret med myndighederne om hvis og så frem i fald...
Alt andet ville være amatøragtigt på niveau med AGF i starten af dette årtusinde.

Men det er bare sund fornuft IKKE at fortælle om de planer, før der er grund til at eksekvere dem.

Beklager at bringe tråden af sporet for en kort stund. Er der nogen, der ved om FCN-FCM vises på storskærmen i Friheden i dag? Kan simpelthen ikke finde info noget steds. Blot at optakt starter 17.15.
Food Bank ved Clemens Bro har storskærm hele dagen og rabat på mad og drikke hvis du har GF merch på. De viser også FCN-Ikast.

Der er sådan en “Schrödingers Cat” over situationen.. Vi ved intet, men kan kun gisne - men vi skal selvfølgelig drømme mens vi kan.. Og så ville det være enormt ufedt hvis der intet er forberedt til en eventuel fejring i byen - synes det er fint at man har gjort sig sine forberedelser til hvad der skal ske HVIS nu..

Schrödingers Guldfest? Det er ren superposition. Slutplaceringen kan være i to tilstande på samme tid, begge dele er lige sandsynligt, men når vi kigger ind i (flimmer)kassen tvinger vi slutplaceringen til at vælge én tilstand og begge udfald er lige sandsynlige. Det er ret rammende for, hvordan jeg har det med de sidste to runder i hvert fald.

Oddssætterne giver FC Midtjylland 46-54% chance for en sejr i Farum i dag, det synes jeg er højt, men man må respektere at de ved mere om det end vi andre gør. Det betyder også at det er ca. Fifty/Fifty om AGF skal spille for et mesterskab, eller for at komme tilbage på førstepladsen. I sådan en situation er der ikke andet at gøre end at forvente en FC MIdtjylland sejr, og så evt blive positivt overrasket, det er også det Henrik Dalsgaard lader til at gøre, når man hører hans interview med Dennis Bjerre i dagens Stiften.

Sejr til FCM, og en kamp for at tilbageerobre førstepladsen i Brøndby, det må være mindsættet i dag - alt andet vil være en positiv overraskelse.

Jeg er sgu lidt i tvivl om gummibenene indfinder sig i dag. Kampen i Herning viste meget klart at der ingen gummiben var i truppen, men det lader til at være noget andet i dag, og imod en modstander som ingen nervøsitet har. Jeg håber truppen ikke overtænker situationen - “Dare to be Dumb”, og prøv at glædes over situationen, og den flotte sæson, i stedet for tankemylder, det vil være vejen til godt spil.

Oddssætterne giver FC Midtjylland 46-54% chance for en sejr i Farum i dag, det synes jeg er højt, men man må respektere at de ved mere om det end vi andre gør. Det betyder også at det er ca. Fifty/Fifty om AGF skal spille for et mesterskab, eller for at komme tilbage på førstepladsen. I sådan en situation er der ikke andet at gøre end at forvente en FC MIdtjylland sejr, og så evt blive positivt overrasket, det er også det Henrik Dalsgaard lader til at gøre, når man hører hans interview med Dennis Bjerre i dagens Stiften.

Sejr til FCM, og en kamp for at tilbageerobre førstepladsen i Brøndby, det må være mindsættet i dag - alt andet vil være en positiv overraskelse.

Jeg er sgu lidt i tvivl om gummibenene indfinder sig i dag. Kampen i Herning viste meget klart at der ingen gummiben var i truppen, men det lader til at være noget andet i dag, og imod en modstander som ingen nervøsitet har. Jeg håber truppen ikke overtænker situationen - “Dare to be Dumb”, og prøv at glædes over situationen, og den flotte sæson, i stedet for tankemylder, det vil være vejen til godt spil.
Jeg forstår ikke den med at oddsene er så høje i FCMs favør.. Der er tre udfald, og Oddset for at FCM ikke vinder, er lavere end Oddset på FCM-sejr..

Latest posts

Back