New posts

Transfervindue Sommer 2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 1K
  • Views Views: Views 75K
Transfervindue Sommer 2026
JP virker til at ville have en fysisk angriber på 9er positionen, men Kenny ville nok mere tiltænkes en 10er position i vores system. Han kan afslutte med begge ben, hurtig, kan drible og så er han faktisk god til at vende med en mand i ryggen, ligesom f.eks. Arnstad.
Kan Kenny og Bogere blive den nye version af...

Attachments

• york cole.webp
    york cole.webp
    10 KB · Views: 1
Jeg får normalt heller ikke navn på trøjen, men af og til nummer.
Jeg vil simpelthen blive for ærgerlig, hvis jeg får et navn på - og spilleren så tager nogle valg i fremtiden, der gør min trøje ubrugelig at gå i.
Stage kunne være et eksempel.

Jeg har dog netop købt en ny trøje og gjort en undtagelse, nu hvor navn alligevel var gratis.
Det blev Patrick Mortensen.
Han kommer til at stå som legende fremover - og jeg tænker ikke at han fucker noget op for mig i resten af sin karriere.

Bare han så ikke rykker til Brøndby når han indstiller karrieren her til sommer og bliver deres nye angrebs træner 😛

Ej men ja, der er mange i denne trup som kunne være gode at få en trøje med!

To sætninger, der i sammenhæng fremstår lettere kryptisk.

Ja, det er konsekvensen af, jeg naturligvis ikke har i sinde, at fortælle hvad jeg har fået fortalt, når det handler om ikke sportslige årsager (i øvrigt intet dramatisk).
Jeg nævnte det kun, fordi nogen har spekuleret i, hans manglende spilletid skyldes manglende niveau. Det er ikke, hvad jeg har fået fortalt.

Ja, det er konsekvensen af, jeg naturligvis ikke har i sinde, at fortælle hvad jeg har fået fortalt, når det handler om ikke sportslige årsager (i øvrigt intet dramatisk).
Jeg nævnte det kun, fordi nogen har spekuleret i, hans manglende spilletid skyldes manglende niveau. Det er ikke, hvad jeg har fået fortalt.
Hvis det ikke er dramatisk, hvad er så årsagen til ikke at ville fortælle grunden til at en mand, det i mine øjne mildest talt ikke har været særligt imponerende, ikke er på holdet på grund af noget udramatisk?

Hvis det ikke er dramatisk, hvad er så årsagen til ikke at ville fortælle grunden til at en mand, det i mine øjne mildest talt ikke har været særligt imponerende, ikke er på holdet på grund af noget udramatisk?
Privat information er netop det - privat.
Jeg ville heller ikke fortælle privat information om en anden person

Jørgensen virker som en spiller, der i udpræget grad har brug for tryghed og tillid. For mig lyder det som om du indikerer, at det er i den mentale del af spillet at Jørgensen kan blive udfordret. Det kan også forklare, at han er en spiller, der ofte nævnes som god til træning, men hvor vi mangler at se det i kampene.

Ovennævnte er selvfølgelig kun spekulation. Jeg har savnet, at Jørgensen havde en større impact i kampene, men hvis JP og CV mener, at de kan forløse ham, så giver det god mening at købe ham. Særligt med den potentielt store udskiftning i truppen vi står overfor. Jeg vil ikke blive overrasket, hvis han lavede en mini-arnstad og pludselig lignede en meget bedre spiller i næste sæson.

Set fra min stol vil det være fantastisk, hvis man henter Jørgensen, og han har et endnu i AGF uset niveau. Uagtet hvad grunden til, at han så ikke har vist niveauet endnu, er. Kontinuiteten begynder at ligne noget, hvis Jørgensen, Carstensen, Beijmo og Kahl alle er her næste år.
Jeg håber, at folket med de positive briller får ret i denne sag og ser noget, jeg på ingen måde kan se i Jørgensen.

Jeg håber, at ham med Herning-brillen først græder sig i søvn søndag aften og igen torsdag aften.

Jeg håber, at ham med Herning-brillen først græder sig i søvn søndag aften og igen torsdag aften.

Det håber jeg også allermest.

Jeg håber, at folket med de positive briller får ret i denne sag og ser noget, jeg på ingen måde kan se i Jørgensen.

Det er heller ikke fordi, jeg kan se alt muligt i det, Sebastian Jørgensen har leveret indtil videre.

Men jungletrommerne lyder på, at han er enddog meget god til træning.

Samtidig har han tidligere imponeret voldsomt i Superligaen. I 20/21 lavede han 11 mål og 9 assists. Det er det samme antal ‘målinvolveringer’ som PM sidste år. Året efter, da SIF sluttede fjerdesidst, lavede han 6mål og to assists for et bundhold.

Sidste sæson lavede han trods alt også fem mål og en assist i Allsvenskan.

SEBJ er en spiller, der ved, hvor målet står. Hvis klubben har set noget til træning, der indikerer, at han kan finde det frem igen, hilser jeg en permanent transfer særdeles velkommen.

Det lugter iøvrigt af klassiske wings næste år med Emmery til venstre, SEBJ til højre.

Jeg synes det er ok, man vidergiver info., som man ikke kan redegøre for, pga forskellige hensyn. Blot man stoler på kilden.

Jeg synes han i perioder viser glimt. I Brøndby laver han en fremragende assist, samme i Farum sidst ligesom han i den første kamp i foråret lavede et flot indhop.

Han har en god alder, fin fysisk form og har tidligere været en kæmpe profil i ligaen. For mig tæller det også med, at han var en profil på teknik og spilintelligens - ikke på f.eks fysik og en målnæse i 4-5 måneder, og så ellers forsvundet. Jeg tror derfor ikke det er umuligt, at han igen rammer et højere niveau.

Han har været ramt af, at Bech over sæsonen har været nok den bedste spiller. Bech har en kæmpe motor og er ofte ham der presser mest intenst også i minut 87. Problemet for Jørgensen er jo også, at det altid er Arnstad der flyttes først af de to 10’ere - enten ned på midten eller ud. Havde Bech været ham der røg ned på midten, så havde tingene måske set anderledes ud.

Vi kommer til at spille op mod 6 kvalifikationskampe til Europa. Dertil måske 6 pulje kampe. Det er mere end en tredjedel af en superligasæson - ekstra. Så jeg synes det ville være spændende at se ham spille 4-5 kampe i træk.

Kontrakten kender vi heller ikke. Vi har en option på at købe. Det er heller ikke utænkelig at der forskellige priser alt efter hvor meget han har spillet. Ej heller umuligt at der er et eller anden form for “loan-fee” man skal betale hvis man ikke benytter optionen.

Sebastian Jørgensen er vokset på mig. Jeg var ikke særligt imponeret over ham i efteråret, men synes han viser mere og mere i de indhop han får. Derudover har han, I de future cup kampe jeg har set, været blandt de bedste. Jeg tror han lider lidt under at minde mere om Arnstad end Bech i spillestil. Han er meget relations stærk og har et godt blik for spillet, men er slet ikke så pågående og direkte som Bech. Derfor er han imo ikke en naturlig afløser for Bech, men kan bedre erstatte den rolle Arnstad har på holdet. Arnstad er bare bedre, så Sebastian Jørgensen kommer typisk først ind, når Arnstad bliver rykket tilbage i banen.
Jeg tror på han kan blive endnu bedre og få en vigtig rolle næste sæson, hvor vi skal spille flere kampe end normalt. Og med den forventet store udskiftning i transfervinduet, synes jeg en forlængelse vil være ok.

Sebastian Jørgensen er vokset på mig. Jeg var ikke særligt imponeret over ham i efteråret, men synes han viser mere og mere i de indhop han får. Derudover har han, I de future cup kampe jeg har set, været blandt de bedste. Jeg tror han lider lidt under at minde mere om Arnstad end Bech i spillestil. Han er meget relations stærk og har et godt blik for spillet, men er slet ikke så pågående og direkte som Bech. Derfor er han imo ikke en naturlig afløser for Bech, men kan bedre erstatte den rolle Arnstad har på holdet. Arnstad er bare bedre, så Sebastian Jørgensen kommer typisk først ind, når Arnstad bliver rykket tilbage i banen.
Jeg tror på han kan blive endnu bedre og få en vigtig rolle næste sæson, hvor vi skal spille flere kampe end normalt. Og med den forventet store udskiftning i transfervinduet, synes jeg en forlængelse vil være ok.
Meget enig. Specielt i efteråret var vores spil meget simpelt. Arnstad røg ind under PM som en rent 10’er, og Bech fandt eller skabte plads andre steder. Ofte var det Bech der med sine insisterende løb lavede pladsen til Arnstad. Præcis det rum, er der Jørgensen helst vil spille. I Silkeborg løb Vallys tit ud i rum rundt omkring og Jørgensen kunne beholde sin plads.

Jeg kan se en rolle til ham, både i kampe hvor vi dominere - f.eks hvis Hvidovre rykker op - eller kampe i Europa hvis vi er under pres og skal sætte mange afleveringer sammen. Derudover er han selvskrevet til de 2-4 kampe på kunstgræs vi har

Hvis Arnstad eller Bech smutter, så ser jeg meget gerne en forlængelse af Jørgensen. Jeg har før været i tvivl, men hans assist i Farum hvor han først tørrer Caleb var outstanding.

Vi kender hans kvaliteter og tidligere topniveau. Han er dansk, har en god alder og befinder sig godt i Østjylland. Efter sigende har der intet brok været trods mange kampe på bænken.

Han er god i sæsonens 4-6 kampe på plastik og har europæisk erfaring. Og formentlig truppens bedste spiller til at sparke direkte frispark.

Jeg tror der er masser at gå på med Jørgensen som starter. Og hvis vi skal bruge 25-30 mio. kr. på en ny 9'er, som kommer vi næppe til også at smide boksen for en marginal opgradering af Jørgensen. Slet ikke når der formentlig også skal yderligere forstærkninger til.

Latest posts

Back