New posts

Fanshoppen

• Thread starter Thread starter KSDHaway
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 1K
  • Views Views: Views 96K
Hvordan er det nu størrelserne er på trøjerne. Hvis jeg er large i Hummel, hvad er jeg så i Craft?

Svært at sammenligne med Hummel, da jeg synes de var en my for små i størrelsen.
Hvis du bruger large normalt, så er det også large i Craft.

Ligger du på grænsen mellem medium og large, så vil jeg tro medium er fint med Craft, hvor du med Hummel klart skulle vælge large.

Jeg er pisse ligeglad med prisen. Det tager mig ikke 40 år at tjene de 699 kr hjem igen.

Forstår din pointe, men med udsigt til minimum tre kampe i Europa - og 6-7 udekampe hvis vi kommer i gruppespil,
så kan jeg ikke kaste om mig med 1000-lapper hver gang der kommer en ekstra spillertrøje.
Ikke hvis jeg gerne vil afsted på så mange Europature som muligt.
Det bliver et dyrt efterår.

Tro det eller lad være, men en time før, var køen endnu længere.

Men jeg kunne også høre, at de stoppede med at lave tryk på spillertrøjerne for at spare tid.

Mange henter deres pakker der, og så tror jeg bare, at der er kommet en voldsom appetit på GF-ting
Jeg skal hente pakke lige efter arbejde. Håber der er lige så lidt kø som nu ;)

Endnu en fantastisk ting ved at AGF er danske mestre anno 2026 er at mange nye GF fans bliver skabt, store som små. Jeg tænker især at mange børn i disse tider bliver AGF fans 😍😎
Lige netop den del er af stor betydning...tænk engang....de unge mennesker, der aldrig har oplevet noget positivt med AGF....endelig får de noget igen. Vigtigt.

Latest posts

Back