New posts

Transfervindue Sommer 2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 2K
  • Views Views: Views 98K
For nogle. Men han har jo ikke spillet i 1 år. Fjern AGF historien fra ham og 0 herinde ville ønske ham til os.
Ikke fordi jeg er uenig, men i går var der en der nævnte en 22 årig nordmand der havde spillet mindre end 10 kampen på 2 sæsoner. Blandt andet fordi han tilsyneladende ar private venner med Arnstad.

Nogle mente også ham den polske U21 landsholdsspiller var en høj hylde, hvoraf jeg ikke tror mange har set ham i en kamp.

Jeg tror generelt folk bare gerne vil have nye spillere.

Ikke fordi jeg er uenig, men i går var der en der nævnte en 22 årig nordmand der havde spillet mindre end 10 kampen på 2 sæsoner. Blandt andet fordi han tilsyneladende ar private venner med Arnstad.

Nogle mente også ham den polske U21 landsholdsspiller var en høj hylde, hvoraf jeg ikke tror mange har set ham i en kamp.

Jeg tror generelt folk bare gerne vil have nye spillere.

Tænker vi er enige i at der er forskel på en 22 årig og en 33 årig?

Jeg ønsker mig skal også nye spillere, men ikke bare fordi de engang har spillet for AGF.

Ja, jeg var en af dem og jeg antog - og det kan være jeg tager fejl -, at når større klubber angiveligt også er interesseret, så er han også god nok til os.

Jeg synes ærlig talt ikke det kan sammenlignes med JJ med mindre jeg er gået glip af de 2-3 større klubber end AGF som også er interesseret i en 33-årig midtbanespiller.

Edit: Jeg antager også, CV har nyere data på polakken end på JJ men igen, jeg kan tage fejl.

For nogle. Men han har jo ikke spillet i 1 år. Fjern AGF historien fra ham og 0 herinde ville ønske ham til os.

Han ville i hvert fald ikke blive nævnt så ofte. Det er sådan lidt en sjov case men jeg tror han missede chancen, da han tog de ekstra år i udlandet.

Den mest oplagte chance for et match, er nok hvis han tager hjem og får lov at træne med. Så tænker jeg hurtigt de kan se om han har niveauet.

Der var vist noget med, at han rejste ud sidst i august dengang og hvis han skal på forskerordning, så kan han vel først tiltræde der. Medmindre henvendelsen i vinter var udtryk for, at det ikke var afgørende for ham eller reglerne ikke er så rigide :unsure:

Ja, jeg var en af dem og jeg antog - og det kan være jeg tager fejl -, at når større klubber angiveligt også er interesseret, så er han også god nok til os.

Jeg synes ærlig talt ikke det kan sammenlignes med JJ med mindre jeg er gået glip af de 2-3 større klubber end AGF som også er interesseret i en 33-årig midtbanespiller.

Edit: Jeg antager også, CV har nyere data på polakken end på JJ men igen, jeg kan tage fejl.
Jeg er hverken for eller imod den ene eller anden. Mit gæt er at niveauet i La Liga og en topklub i Grækenland er højere end nummer 10-11 i Polen. Omvendt har polakken fremtiden foran sig. Jeg synes dog ikke Spw i Brøndby, der var en stor profil i Polen har sparket døren ind til Superligaen.

Henter man JJ er der en årsag til det, f.eks at man vurdere NP kun kan spille det han har gjort i dette forår.

Jeg afskriver ikke den ene eller den anden, men tit drages man af navne, historik eller at andre klubber er interesseret, uden at have set på det.

Som du selv skriver, så han CV og hans stab data på spillerne, og jeg har tiltro til at de træffer de rigtige beslutninger.

Mit gæt er at niveauet i La Liga og en topklub i Grækenland er højere end nummer 10-11 i Polen

Det er også mit gæt. Til gengæld ved jeg ikke, hvad vi kan bruge det til at det efterhånden er en del år siden, JJ spillede i La Liga, dengang han var i hvad man normalt betegner som den bedste fodboldalder.
Og hvad er det, du plejer at sige noget med bedste mand altid spiller, så med det argument er JJ i hvert fald ikke længere god nok til toppen i græsk fodbold.

Jeg synes dog ikke Spw i Brøndby, der var en stor profil i Polen har sparket døren ind til Superligaen.

Hvad siger det om nogen spillere? Badji hentet i belgisk fodbold, flop. Arnstad hentet i samme liga, kæmpe succes. Haugen hentet i norsk fodbold, flop. PM hentet i samme liga, bedste køb de sidste mange, mange år.
Det siger imo langt mere om en spiller, at større klubber er interesseret - det er de jo nok med dit egne ord en årsag til - end at du kan finde x eller y spiller som er floppet fra den liga.

Henter man JJ er der en årsag til det, f.eks at man vurdere NP kun kan spille det han har gjort i dette forår.

Jeg tænker heller ikke, CV henter en spiller uden årsag men jeg vil dybt uenig med CV, at det er en god strategi at hente på baggrund af, hvad en 33-årig spiller har præsteret for lang tid siden.

Det er også mit gæt. Til gengæld ved jeg ikke, hvad vi kan bruge det til at det efterhånden er en del år siden, JJ spillede i La Liga, dengang han var i hvad man normalt betegner som den bedste fodboldalder.
Og hvad er det, du plejer at sige noget med bedste mand altid spiller, så med det argument er JJ i hvert fald ikke længere god nok til toppen i græsk fodbold.

Hvad siger det om nogen spillere? Badji hentet i belgisk fodbold, flop. Arnstad hentet i samme liga, kæmpe succes. Haugen hentet i norsk fodbold, flop. PM hentet i samme liga, bedste køb de sidste mange, mange år.
Det siger imo langt mere om en spiller, at større klubber er interesseret - det er de jo nok med dit egne ord en årsag til - end at du kan finde x eller y spiller som er floppet fra den liga.

Jeg tænker heller ikke, CV henter en spiller uden årsag men jeg vil dybt uenig med CV, at det er en god strategi at hente på baggrund af, hvad en 33-årig spiller har præsteret for lang tid siden.
Naturligvis spiller bedste mand, blandt andet derfor har vi ikke set mange minutter til Tingager, Poulsen m.fl i foråret. Jeg har skam heller ikke nogen forventning om, at man henter JJ, men hvis CV gør så er jeg sikker på han har en god grund til det, bl.a hvis man ikke kan forlænge med Dalsgaard, mister Mortensen og ikke tror Poulsen er til rådighed mere end 25-30% af tiden, eller at man er usikker på hvornår Solbakken er 100% og dermed ser JJ som en der kan dække af for NP’s og MS’ skader i efteråret.

Med til historien i AEK i denne sæson er også, at der har været en generelt udskiftning i den sportslige ledelse, og man hentede par ret store profiler til midten (bl.a en argentinsk landsholdsspiller). Så JJ har lidt samme skæbne som Klaiber og Tahirovic i Brøndby.

Jeg føler at det, at spillere kommer fra en liga som en anden spiller også gør, kan være en ret god måde at vurdere hvad niveauet er. Sælges Osorio til f.eks Bundesligaen og slet ikke slår igennem, så er det måske også en indikator for at en Jakob Jessen (ligeledes U21 landsholdsspiller) heller ikke gør. Jeg ved at klubberne i hvert fald tit bruger nationale ligaer til niveau sammenligning, specielt når den ene har været en udpræget profil (modsat Badji/Arnstad)

Man kan sagtens være dybt uenig med CV, og jeg her bestemt ikke sagt man skal hente JJ. Jeg er bare lidt påpasselig med at vurdere polakken og Leo Hjelde’s niveau. Det samme i øvrigt med ham hollænderen fra den næstbedste hollandske række.

Personligt tror jeg vi er helt sat på midten, medmindre Solbakken skal bruge mere tid, Poulsens helbred stadig skranter eller Kevin Yakob bliver solgt

Hvorfor vil han ikke være god at hente?
Kunne I ikke lave en JJ tråd, så vi andre slipper for de samme diskussioner om JJ, der kører hver halvsæson ?
Argumentet om, at vi andre bare kan lade være med at læse det, holder ikke. Man går ind på tråden og forventer, at der er spændene nyt, når der er 7-8 nye sider. Herefter bruger man tid på at skimme det igennem for at konstatere, at der nu igen er kørt en ny runde JJ. Det er sindssygt enerverende. Det her kommer jo til at køre de næste 3 1/2 måneder.

Kunne I ikke lave en JJ tråd, så vi andre slipper for de samme diskussioner om JJ, der kører hver halvsæson ?
Argumentet om, at vi andre bare kan lade være med at læse det, holder ikke. Man går ind på tråden og forventer, at der er spændene nyt, når der er 7-8 nye sider. Herefter bruger man tid på at skimme det igennem for at konstatere, at der nu igen er kørt en ny runde JJ. Det er sindssygt enerverende.
Well lah-dih-fucking-dah. Nogen har en anden holdning end dig. Lev Mette 🤷🏼‍♂️

Latest posts

Back