New posts

Landsholdstråden

• Thread starter Thread starter ramloser
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 2K
  • Views Views: Views 136K
Den sidste samling her er katastrofal med blot et point mod to ringe modstandere. Men i højere grad end at skyde på Riemer vil jeg sige, at kvaliteten af spillerne desværre er kraftigt nedadgående. Der er for mange positioner som er tyndt besat og ret beset vil det blive en forglemmelig slutrunde, hvis vi på en eller anden måde nosser os med. Vestergaard og Schmeichel spiller jo ikke, fordi de er gode, men fordi alternativerne er ringere.

Det er simpelthen skandaløst. Vi havde det hele i vores hule hånd og så pisser vi det væk i de sidste to kampe. Ynkelig præstation af både spillere og træner. Riemer skal fyres nu. Han er en katastrofe af en træner. Alt hvad han gør er forkert. Føj for satan en omgang.

DBU er ikke kendt for fyringer og derfor kommer det nok ikke til at ske. Spørgsmålet er også hvad alternativet er - er det Nees i Fck (han er nok for dyr at købe) eller kan de finde på at se mod en uden så meget trænererfaring men som pt. har fået forløst offensiven for et andet hold :eek:

Ved egentlig ikke hvorfor jeg så kampen. Droppede det i halvlegen mod Hviderusland fordi jeg syntes vi var ringe og det blev ikke rigtig bedre i dag. Mest pga. udvisningen som var til den tynde side men han gav dommeren muligheden.
Og så er jeg nok til, at det "store" generationsskifte skulle være sket men det tør man ikke rigtig.

Den sidste samling her er katastrofal med blot et point mod to ringe modstandere. Men i højere grad end at skyde på Riemer vil jeg sige, at kvaliteten af spillerne desværre er kraftigt nedadgående. Der er for mange positioner som er tyndt besat og ret beset vil det blive en forglemmelig slutrunde, hvis vi på en eller anden måde nosser os med. Vestergaard og Schmeichel spiller jo ikke, fordi de er gode, men fordi alternativerne er ringere.

Men vi er simpelthen ikke ringere besat end Skotland. Det er elendigt træner arbejde at han ikke kan få os til at performe bedre.

Skotland er spiller for spiller markant dårligere end os, det kunne man bare ikke se når det kom til den sidste kvalitet.

En bedre træner, havde fået os med Easy fra den her gruppe. Tror jeg.

Men vi er simpelthen ikke ringere besat end Skotland. Det er elendigt træner arbejde at han ikke kan få os til at performe bedre.

Skotland er spiller for spiller markant dårligere end os, det kunne man bare ikke se når det kom til den sidste kvalitet.

En bedre træner, havde fået os med Easy fra den her gruppe. Tror jeg.
Han skulle i hvert fald aldrig have sparet spillere mod Belarus. Nu står han så på baggrund af det med to forsvarsspillere i karantæne i næste endnu vigtigere kamp. Jeg er totalt modstander af at sætte sit eget hold ned på den måde. Så hellere tage risikoen (bagklog og sur - ved det godt).

Men den sidste kamp her er også lidt freaky. Først en sekvens af tabte nærkampen og dårlige beslutninger som fører til et vildt akrobatmål, og så to helt elendige forsvarsaktioner. Det er ikke træner-fejl.

Han skulle i hvert fald aldrig have sparet spillere mod Belarus. Nu står han så på baggrund af det med to forsvarsspillere i karantæne i næste endnu vigtigere kamp. Jeg er totalt modstander af at sætte sit eget hold ned på den måde. Så hellere tage risikoen (bagklog og sur - ved det godt).

Men den sidste kamp her er også lidt freaky. Først en sekvens af tabte nærkampen og dårlige beslutninger som fører til et vildt akrobatmål, og så to helt elendige forsvarsaktioner. Det er ikke træner-fejl.
Det er vel en kombination af det hele.

Man kan evt. lege Morten Olsen-testen, som ganske enkelt går ud på at overveje, om han havde kvalificeret dette hold.

Der er min konklusion, at han i hvert fald havde stillet det bedst mulige mandskab hjemme mod Hviderusland.

Med Schmeichel har du måske en pointe. Men der er masser af alternativer til Vestergaard. Der var to udtaget, som spiller fast på højere nuveau end Vestergaard. Så er der TK, som var skadet til denne samling, men som heller ikke har fået chancen. Og så kunne Hjulmand jo også have disponeret anderledes på backs, så vi ikke var nede på Kristensen, Dorgu og Nartey til to backs.

Spillermaterialet er så rigeligt godt nok til at slå både Hviderusland og Skotland - også med sygdom i truppen.

Riemer laver i aften en gigantisk fejl ved ikke at pille RK ud. Han var helt væk fra skiven og løb rundt med et gult kort. Det er helt oplagt, at han skal tages ud.

Jeg tænker også, han burde have smidt Eriksen ind til at holde i bolden ved 2-2 i stedet for MB.

Mod Hviderusland piller han begge vores kanter ud, uden at have noget relevant at skifte ind. Og også her kommer han på bagkant i stedet for at tage ejerskab over kampen, da vi færer 1-0 og Skotland er bagud 3-0.

De sidste to kampe har været hent miserable fra bænken. Det er ubetinget trænerteamet, der har tabt den her kvalifikation.

DBU er ikke kendt for fyringer og derfor kommer det nok ikke til at ske. Spørgsmålet er også hvad alternativet er - er det Nees i Fck (han er nok for dyr at købe) eller kan de finde på at se mod en uden så meget trænererfaring men som pt. har fået forløst offensiven for et andet hold :eek:

Ved egentlig ikke hvorfor jeg så kampen. Droppede det i halvlegen mod Hviderusland fordi jeg syntes vi var ringe og det blev ikke rigtig bedre i dag. Mest pga. udvisningen som var til den tynde side men han gav dommeren muligheden.
Og så er jeg nok til, at det "store" generationsskifte skulle være sket men det tør man ikke rigtig.
Nej det kommer selvfølgelig ikke til at ske. Er nok også lidt i mine følelsers vold, men jeg synes virkelig han er en ekstremt ringe træner. Jeg ved dig ikke hvem det ellers skulle være. De hænger ikke ligefrem på træerne.

Elendigt udtaget trup, elendig in game management i dag. Jeg var sikker på han ville pille Nissen ud i pausen. Han var helt off i 1. Halvleg. Schmeichel skulle ha’ været pensioneret i 2023; alle mulige keepere i SL er seriøst bedre! Silkeborgs, FCNs, vores … Måske endda også SJE og Viborgs … jammerligt! Hvorfor fanden ikke udtage Stage og dermed presse en magelig PEH? Billing er jo ikke en seriøst trussel.

Men kun Danmark vil savne Danmark
Det er rigtigt, og ingen kan sige, at Danmark ikke fik en fair chance. De skulle trods alt bare *enten* slå Belarus hjemme eller tage ét point i Skotland, og så kommer der oven i købet en chance mere i playoffs.

Men jeg tror nu alligevel, at der er nogen, der vil se New Zealand - Uzbekistan i programoversigten, og som vil tænke, at andre hold måske kunne have pyntet.

Latest posts

Back