Det er en af mine kæpheste - udtag nu spillere som rent faktisk får spilletid og som ikke skal spilles i gang. Så kan der komme nok så mange roser fra hans træner i det Tyske som alligevel ikke tør bruge ham fuld tid, fordi man er bange for tilbagefald. Måske han bare gerne vil have ham på landsholdet, så der er en mulighed for at sælge ham
Havde ikke set på truppen, da Landsholdet interesserer mig mindre og mindre. Men nu kiggede jeg på hans minutter i de seneste sæsoner - han skal vel nærmest være en af verdenens bedste talenter for at skulle komme i betragtning.
Dælme ikke mange minutters spilletid - har kun taget dem med på fornuftigt niveau og f.eks. ikke i 3 liga.
21/22
Bundesliga 401
22/23
Bundesliga 503
DFB-pokal 110
23/24
Ingen registreringer på
transfermarkt - udover en lang skade
24/25
Bundesliga 21
DFB-pokal 3
25/26
Bundesliga 199
DFB-pokal 8
Europa League 13
I alt 1.258 minutters spilletid henover godt 4 sæsoner - i denne sæson rammer han ikke engang 3 kampes fuld spilletid

Jeg er ikke træner men det ligner mest et socialt kontor eller man håber på et lykketræf. Det er jo ikke engang fordi han er spillet ind på holdet i forvejen.
Det er selvfølgelig synd for manden men han ligner ikke en der burde udtages og risikere at få spilletid
View attachment 5653
Edit: Der var også en side 2 med skader.
View attachment 5654