New posts

"Hvor blev de af"-tråden

• Thread starter Thread starter Martinstranger
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 5K
  • Views Views: Views 376K

Jeg elsker når især tidligere spillere ønsker nye spillere velkommen- her er det Munksgaard der byder Andersson velkommen hjem 😍
Gode gamle Munksgaard. Jeg elskede ham for fighterattitude og for hans rolle som Tyron Lannister i Game of Thrones <3

Udinese vil have minimum 90 mio for TK og der er flere bejlere, ud over Aston Villa og AC Milan, så er Atalanta nu tilsyneladende også interesseret.

Det lyder som om CV får lidt mere at snolde for:

Udinese vil have minimum 90 mio for TK og der er flere bejlere, ud over Aston Villa og AC Milan, så er Atalanta nu tilsyneladende også interesseret.

Transfermarkt siger 90 millioner.. Han er heldigvis dyre end det.. vil gætte på 150 mil

Håber ikke at han bliver solgt denne sommer. Vi skal have ham på landsholdet først.

Det ville være skønt at få ham til Danmark igen - også selvom det ikke er i GF!

Ja, kunne han ikke få et job med at integrere vores spillere fra Uganda og det øvrige udland, samtidig med at han kunne tage i tjans i Aarhus Fremad? Særligt nu, hvis Links smutter.

Det ville være skønt at få ham til Danmark igen - også selvom det ikke er i GF!

Fantastisk citat fra historien:

- Jeg håber, at der stadig er folk i Danmark, der husker mig. Jeg kunne virkelig godt tænke mig at spille i Danmark igen eller et andet sted i Skandinavien. Jeg elskede min tid i AGF og Danmark og spillede noget af min bedste fodbold, mens jeg var der.

Amini kom til Randers med en halvpunkteret karriere. Klubben fik pumpet luft i den igen, Amini blev en fantastisk spiller og drog så sydpå suget fast til Christiansens magnet, da sidstnævnte blev hvid spejder hos Nielsen. Men Amini nævner kun AGF som det sted, han elskede at være.

Fantastisk citat fra historien:

- Jeg håber, at der stadig er folk i Danmark, der husker mig. Jeg kunne virkelig godt tænke mig at spille i Danmark igen eller et andet sted i Skandinavien. Jeg elskede min tid i AGF og Danmark og spillede noget af min bedste fodbold, mens jeg var der.

Amini kom til Randers med en halvpunkteret karriere. Klubben fik pumpet luft i den igen, Amini blev en fantastisk spiller og drog så sydpå suget fast til Christiansens magnet, da sidstnævnte blev hvid spejder hos Nielsen. Men Amini nævner kun AGF som det sted, han elskede at være.
Ja det er jo faktisk lidt en sviner til Randers FC, at han kun nævner AGF.. Randers fik ham altså på rette vej, og fortjener lidt kredit herfor..

Ja det er jo faktisk lidt en sviner til Randers FC, at han kun nævner AGF.. Randers fik ham altså på rette vej, og fortjener lidt kredit herfor..
I teorien har du ret. Der er imidlertid tre ting, der taler imod at give dem kreditten:

1. Det er for fanden Randers!
2. Måden de agerede på i forbindelse med hans skifte til os - det var useriøst, underlødigt og grimt; og hvis jeg husker ret, så gik spillerne også ualmindeligt hårdt til ham i den første kamp mellem Randers og AGF efter skiftet
3. Det er for fanden Randers!

Tja, Kirkeskov lignede i den grad en spiller, der gjorde sit bedste. Men ok et symbol på en lovende spiller, der "kollapsede".

Han har også haft en god karriere sidenhen. Han er dog ikke aktuel for AGF.
Det var altså også voksenmobning fra vores (publikums) side. Han blev gjort til syndebuk for/symbol på alle ulykker i AGF på det tidspunkt.
Det har jeg det stadig skidt med.

Latest posts

Back