New posts

Hvilket device bruger du til at tilgå agf-forum.dk ?

• Thread starter Thread starter Alsgaard
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 19
  • Views Views: Views 3K
Hvilket device bruger du til at tilgå agf-forum.dk ?
Jeg overvejer at tilføje forskellige ting til sitet, men skal lige have en fornemmelse af, hvilken type device der er det/de mest brugte, da de forskellige ting jeg vil tilføje, afhænger af dette :)

Skriv venligst kun en kommentar, hvis du har valgt "andet" i afstemningen!

Jeg bruger PC og mobil. Jeg ved ikke om det er her jeg skal skrive det, men en ting jeg godt kunne tænke mig er, at når man får en besked ved den lille klokke om, at nogen har liket ens besked, så kan man trykke på den notifikation og komme hen til den pågældende besked. Jeg skriver så satans meget godt, at jeg ikke altid kan huske hvad jeg nu har brilleret med:eek: Lidt ligesom man kan trykke på et link, i den notifikation om at nogen har citeret ens indlæg. Så kommer man derhen.

En sidste ting. Hvordan optjenes de point der står under brugeren?

Jeg bruger PC og mobil. Jeg ved ikke om det er her jeg skal skrive det, men en ting jeg godt kunne tænke mig er, at når man får en besked ved den lille klokke om, at nogen har liket ens besked, så kan man trykke på den notifikation og komme hen til den pågældende besked. Jeg skriver så satans meget godt, at jeg ikke altid kan huske hvad jeg nu har brilleret med:eek: Lidt ligesom man kan trykke på et link, i den notifikation om at nogen har citeret ens indlæg. Så kommer man derhen.

En sidste ting. Hvordan optjenes de point der står under brugeren?
Jeg får kigget på det første du skriver.

De optjenes ved at folk liker dine beskeder (primært) ;)

Jeg ved ikke om det er her jeg skal skrive det, men en ting jeg godt kunne tænke mig er, at når man får en besked ved den lille klokke om, at nogen har liket ens besked, så kan man trykke på den notifikation og komme hen til den pågældende besked. Jeg skriver så satans meget godt, at jeg ikke altid kan huske hvad jeg nu har brilleret med:eek: Lidt ligesom man kan trykke på et link, i den notifikation om at nogen har citeret ens indlæg. Så kommer man derhen

Jeg tilslutter mig observationen og ønsket om muligheden for at navigere til pågældende post, men har været for slap til at løfte en finger for det selv. Så tak, begge to.
Det virker nu! :)

Latest posts

Back