New posts

Fanshoppen

• Thread starter Thread starter KSDHaway
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 645
  • Views Views: Views 41K
Fanshoppen
Jeg ved ikke, hvor den udebanetrøje kom fra 😂 Og du har ret, det ville sgu være et fedt move med spillerne 👍

Jeg synes på ingen måde, det vil være et fedt move at bruge vores dyrt indkøbte fodboldspillere til at pakke pakker. Jeg tænker, de har en ret vigtig opgave i forhold til at forberede sig til næste sæson, som de i stedet bør fokusere på. Men hvis udfordringen er at pakke ordrerne, så kunne man med fordel ansætte et par medhjælpere til den del.

Da jeg bestilte 12. Maj stod der tydeligt, at beløbet ville blive trukket med det samme, og at det var en forudbestilling. det stod med fed og kursiv med en * foran.

Om den først kommer til start Juli er også fint. Så er det muligt, at de juridisk ikke må, men de har ihvertfald informeret tydeligt inden. Så jeg undrer mig også over denne reaktion blandt flere om at det "for galt". Jeg er helt oppe og kører over at op imod 35.000 har valgt at bestille denne trøje, og at "lageret er væltet" er jo så en konsekvens heraf.

Som Aarhus Fremad ville sige: Det skal nok gå.

Jeg ville godt nok også have det stramt ved at se Gift Links pakke webshopordrer i stedet for at restituere eller træne op til den nye sæson ;)

Det de i bagklogskabets klare lys skulle have gjort, var at alliere sig med et 3PL. Men jeg tror ikke AGF i sin vildeste fantasi har troet på HVOR meget shoppen ville blive væltet.

Et rygte fra fredensvang siger at der siden mesterskabet er rullet over 50m dkk igennem shoppen.

Da jeg bestilte 12. Maj stod der tydeligt, at beløbet ville blive trukket med det samme, og at det var en forudbestilling. det stod med fed og kursiv med en * foran.

Om den først kommer til start Juli er også fint. Så er det muligt, at de juridisk ikke må, men de har ihvertfald informeret tydeligt inden. Så jeg undrer mig også over denne reaktion blandt flere om at det "for galt". Jeg er helt oppe og kører over at op imod 35.000 har valgt at bestille denne trøje, og at "lageret er væltet" er jo så en konsekvens heraf.

Jeg overlever helt sikkert også, det er slet ikke for det. Det er glædeligt, at vi kan sælge så mange trøjer.

Jeg håber blot de kommer inden juli, det kan blive en forfærdelig logistisk udfordring med folk der er på ferie, og pakkeshopper osv

Jeg tror heller ikke det - nødvendigvis - er ulovligt. Da der jo er en særregel for special designet tøj.

Jeg så en jobansøgning incoming⬇️⬇️ 😜

Når JN ser oplægget med guldkrukken for enden, så bliver der hurtigt lavet en kontrakt;) Med lidt held kan det give en ekstra profil på holdet når vi rammer det nye stadion🤞

Jeg tænker også det går men ville nu gerne have trøjen inden ferien starter - den skal luftes i Europa🏆

Hvis det passer de ikke kan sende flere om ugen, så burde de nok have betalt sig fra det hos et pick/pack firma.
Ha ha - jamen hvis lønnen er rigtig og Brøndbys webshop ikke vil betale mere, såeh ... (det gas', du ka' ta' det ;))

Det er stadig ikke lovligt.

Den slags forbrugerbeskyttelsesregler (ligesom f.eks. regler om garanti) kan man ikke aftale sig ud af - det er netop hele pointen med reglerne, at den stærke part (AGF) ikke kan udnytte den svage part (os fans/forbrugere) og indsætte en bestemmelse i aftalen som fraviger det.

Det er det der med et fint ord hedder præceptiv lovgivning, hvilket betyder det ikke kan fraviges ved aftale (i modsætning til deklaratorisk lovgivning som kan fraviges ved aftale).

Jeg tror heller ikke det - nødvendigvis - er ulovligt. Da der jo er en særregel for special designet tøj.
Nej, der er en undtagelse for special fremstillede varer som er produceret efter kundens specifikationer (hvis du f.eks bestiller nogle gardiner på specialmål). Det falder 30.000 mesterskabstrøjer lavet efter AGFs specifikationer på ingen måde ind under.

Jeg synes på ingen måde, det vil være et fedt move at bruge vores dyrt indkøbte fodboldspillere til at pakke pakker. Jeg tænker, de har en ret vigtig opgave i forhold til at forberede sig til næste sæson, som de i stedet bør fokusere på. Men hvis udfordringen er at pakke ordrerne, så kunne man med fordel ansætte et par medhjælpere til den del.
Ha ha. Det er ikke nemt at skabe god stemning herinde for tiden 😅

Jeg tror ikke, ideen var at Gifty i virkeligheden skulle stå i 60 timer om ugen og svede på et lager. Bare sådan et lille marketing trick for at løfte humøret en anelse ;-)

Et rygte fra fredensvang siger at der siden mesterskabet er rullet over 50m dkk igennem shoppen.

Det lyder vildt men overhovedet ikke usandsynligt. Hvis der er solgt 35.000 mesterskabstrøjer til en pris på kr. 700 er det halvdelen - dertil kommer alt det andet.

Mon ikke de har en mark up på 2,5-3,0 og der derfor kommer en del fortjeneste i kassen🙏

Ha ha - jamen hvis lønnen er rigtig og Brøndbys webshop ikke vil betale mere, såeh ... (det gas', du ka' ta' det ;))

Det var mit også og du kan tage det ;) Hvis JN vil give nok i løn, ville jeg elske at arbejde med AGF💵💲 men familien har visse krav til hvad jeg skal levere😂

Det stod der bare ikke for os som bestilte 10 maj. Der stod der levering inden for 14 dage.

Ha ha. Det er ikke nemt at skabe god stemning herinde for tiden 😅

Jeg tror ikke, ideen var at Gifty i virkeligheden skulle stå i 60 timer om ugen og svede på et lager. Bare sådan et lille marketing trick for at løfte humøret en anelse ;-)
Det ville være god lir at have et fotoshoot og spillerne til at pakke trøjer. Og primært som tænkt eksempel, jeg tror ikke nogen for alvor mener man skulle tvinge spillere hjem fra ferie for det :).

Last edited:
Måske det bare er mig, men det virker til der er dårligere stemning herinde pt end for 2 måneder siden efter fcm kampen i Herning :)

- Shoppen sejler. AGF er kriminelle og shoppen ulovlig.
- CV nøler, og næste sæson er allerede ved at være tabt
- Vi kommer HELT sikkert ikke i EU gruppespil
- Lejekontrakten er også dårlig, og kommunen smadrer banen.

Det er sgu ret vildt, hvor hurtigt honeymoon fasen sluttede.

Måske det kun er mig der stadig hører "Ventet hele livet" på repeat

Mennesket er særdeldes komplekst. Der skal helt være noget galt, ellers kan vi ikke rigtig fungere.

Det er dødirriterende, men på en måde også befriende, at vi ikke havde bestilt dem på forhånd. Alle holdt bare vejret.

Samtidig kan vi gætte på, der i al stilhed er destrueret 10.000? 5.000? 500??
FCM trøjer i løbet af maj.
Jeg tror godt, du kan regne med, at evt. overskydende FCM-trøjer anvendes af illegale østeuropæiske landsbrugsmedarbejdere som arbejdskluns. Sådan er man jo ressourcebevidste i Herning.

Måske det bare er mig, men det virker til der er dårligere stemning herinde pt end for 2 måneder siden efter fcm kampen i Herning :)

- Shoppen sejler. AGF er kriminelle og shoppen ulovlig.
- CV nøler, og næste sæson er allerede ved at være tabt
- Vi kommer HELT sikkert ikke i EU gruppespil
- Lejekontrakten er også dårlig, og kommunen smadrer banen.

Det er sgu ret vildt, hvor hurtigt honeymoon fasen sluttede.

Måske det kun er mig der stadig hører "Ventet hele livet" på repeat

Mennesket er særdeldes komplekst. Der skal helt være noget galt, ellers kan vi ikke rigtig fungere.
Jeg er 50% irriteret over, at jeg ikke har fået min mesterskabstrøje endnu og 50% ekstatisk over at der er en MESTERSKABSTRØJE på vej til mig, altså what in the actual fucking fuck er det for en verden vi lever i, hvor AGF er blevet mestre?!

Jeg tror godt, du kan regne med, at evt. overskydende FCM-trøjer anvendes af illegale østeuropæiske landsbrugsmedarbejdere som arbejdskluns. Sådan er man jo ressourcebevidste i Herning.
De lavede lidt om på de trøjer, og solgte dem som “pokalvinder”-trøjer i stedet.. Guldtrøjer for Pokalen - jeg synes den er lidt “far fetched”, men den er vidst god nok..

Latest posts

Back