New posts

Ny Ceres Park

• Thread starter Thread starter mono
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 9K
  • Views Views: Views 774K
Hvad så hvis han bliver Brøndby-træner? :p

Ifølge denne Twitter profil (han kaldte både Bejimo og Mortensen før bl.a. Farzam) så var han eftersigende Brøndbys første valg… i samme ombæring siger han også, at Mortensen handlen var lukket længe før den officielle udmelding, så jeg ved ikke hvor troværdig han er.

Ifølge denne Twitter profil (han kaldte både Bejimo og Mortensen før bl.a. Farzam) så var han eftersigende Brøndbys første valg… i samme ombæring siger han også, at Mortensen handlen var lukket længe før den officielle udmelding, så jeg ved ikke hvor troværdig han er.

Jeg tror bestemt også Paddy var på plads 4-5 dage før.

Han skulle have en komtrakt underskrevet af Brøndby og så har han sikkert kørt til Aarhus for, at tale med CV osv. derefter sikkert også Polle, Hansen, Tingager m.fl.

Da AGF skriver han stoppere skriver Polle at han skal vænne sig til det. På en måde derefter som om, han har vidst det nogle dage.

Måske var de nød til at hente PM i AGF når nu det var umuligt med JP... Jeg ved ikke om det rygte skal tages seriøst, men selvfølgelig bemærkes JP's præstation i AGF og det er måske ikke så overraskende hvis Brøndby i egen selvforståelse mente at de da nok kan hente AGF's træner. Den økonomiske og sportslige forskel er bare ikke det den var for nogle år siden.

Det ville dælme være skidt, hvis vi havde været nødt til at slippe træneren til Galehuset i Bif. Dejligt det ikke skete 🙏

Jeg tænker dog der hurtigt er blevet sagt nej på ledelsesgangen i Aarhus - det ville have været ekstremt hårdt for selvforståelsen både blandt ansatte og fans.

Den samme person har 2 gange meldt Nørgaard til Brøndby.
Første gang kostede han 2,5 mio og anden gang 4,5 mio i frikøbsklausul.
Ifølge den sidste skulle han blive præsenteret i dag

Man kunne da håbe at AGFs lejekontrakt for nogen til at interessere sig for om andre klubber får deres leje for billigt....

Fx. politikere i de relevante kommuner, der kunne se et par millioner komme ind årligt til at booste fx kommunens øvrige kulturtilbud
Jeg tror mange kontrakter er uopsigelige i mange år. Og jeg tror ikke det er forskellen på 3-4 millioner i effektiv lejemorderen der gør den store forskel på sigt.

Brøndby og FCK betaler væsentlig mere og klarer sig godt

Man kunne da håbe at AGFs lejekontrakt for nogen til at interessere sig for om andre klubber får deres leje for billigt....

Fx. politikere i de relevante kommuner, der kunne se et par millioner komme ind årligt til at booste fx kommunens øvrige kulturtilbud
Der er nok mange steder hvor de faktisk gerne vil støtte holdet, så det kræver vel at nogen klager.

Jeg tror mange kontrakter er uopsigelige i mange år. Og jeg tror ikke det er forskellen på 3-4 millioner i effektiv lejemorderen der gør den store forskel på sigt.

Ja, BIF og FCK ejer jo deres stadions, men mht uopsigeligheden gælder den vel ikke hvis Ankestyrelsen ikke har godkendt kontrakten tidligere, men kigger på den nu og mener lejen er for lav.

Hvis Ankestyrelsen underkender en kontrakt, så spiller det ingen rolle hvor lang kontrakten er. Så skal den pågældende kommune forhandle en ny på plads på ændrede vilkår.

Brøndby og FCK ejer selv deres stadion, så evt. ændrede markedsvilkår får ingen indflydelse på dem.

FCM er jokeren. Det betaler vist kun 2,5 mio. kr. årligt. Er ejet af MCH og kommunen i en sindrig konstruktion men med den nye tilbygning ejet af FCM (betalt af ACH).

Hvis Ankestyrelsen underkender en kontrakt, så spiller det ingen rolle hvor lang kontrakten er. Så skal den pågældende kommune forhandle en ny på plads på ændrede vilkår.

Brøndby og FCK ejer selv deres stadion, så evt. ændrede markedsvilkår får ingen indflydelse på dem.

FCM er jokeren. Det betaler vist kun 2,5 mio. kr. årligt. Er ejet af MCH og kommunen i en sindrig konstruktion men med den nye tilbygning ejet af FCM (betalt af ACH).
De vil også gerne udvide - https://www.dr.dk/nyheder/seneste/fc-midtjylland-vil-udvide-stadion - og så er spørgsmålet jo om de eller Anders Holch bare køber det, eller tager en ejerandel og selv betaler, men er kommunen ejer vil det da i hvert fald føre til en ny aftale.

Jeg ved ikke hvor meget man kan udvide før det giver mere mening at bygge nyt. Kommunen vil sikkert gerne være med på et eller andet gigantisk så der kan spilles flere landskampe, selvom det så oftest bliver ret tomt.

De vil også gerne udvide - https://www.dr.dk/nyheder/seneste/fc-midtjylland-vil-udvide-stadion - og så er spørgsmålet jo om de eller Anders Holch bare køber det, eller tager en ejerandel og selv betaler, men er kommunen ejer vil det da i hvert fald føre til en ny aftale.

Jeg ved ikke hvor meget man kan udvide før det giver mere mening at bygge nyt. Kommunen vil sikkert gerne være med på et eller andet gigantisk så der kan spilles flere landskampe, selvom det så oftest bliver ret tomt.

Deres kommercielle direktør siger følgende til DR:

- Vi oplever hver eneste gang der er folk der ikke kan få billetter, og dem vil vi rigtig gerne kunne tilbyde en løsning, ligesom vi gerne vil tilbyde en endnu større opbakning.

De må fandeme have mange nok no-shows derude, for det er da sjældent, at de nærmer sig 12.000 tilskuere.

Latest posts

Back