New posts

Fanshoppen

• Thread starter Thread starter KSDHaway
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 528
  • Views Views: Views 37K
Vi skulle aldrig have vundet det mesterskab! 😉
Ah, jeg synes der er enormt stor forskel på om vores hold har vundet mesterskabet og så på at AGF-shoppen agerer ulovligt og trækker penge inden varen er sendt, samt kan være op imod 2 måneder om at få afsendt ordren.. Jeg synes ikke at det har noget at gøre med “Mesterskabet” som sådan..

AGF-shoppen skal naturligvis bedømmes på lige vilkår med alle andre butikker, trods den goodwill vi selvfølgelig har fordi de netop sælger os merch for vores elskede AGF.. AGF-shoppen skal naturligvis overholde gældende lovgivning..

At de så står med en voldsomt stor opgave i at sende 30.000 trøjer ud, i den rigtige størrelse og også gerne så hurtigt som muligt, ændrer ikke på at de skal gøre det ordentligt..

Ah, jeg synes der er enormt stor forskel på om vores hold har vundet mesterskabet og så på at AGF-shoppen agerer ulovligt og trækker penge inden varen er sendt, samt kan være op imod 2 måneder om at få afsendt ordren.. Jeg synes ikke at det har noget at gøre med “Mesterskabet” som sådan..

AGF-shoppen skal naturligvis bedømmes på lige vilkår med alle andre butikker, trods den goodwill vi selvfølgelig har fordi de netop sælger os merch for vores elskede AGF.. AGF-shoppen skal naturligvis overholde gældende lovgivning..

At de så står med en voldsomt stor opgave i at sende 30.000 trøjer ud, i den rigtige størrelse og også gerne så hurtigt som muligt, ændrer ikke på at de skal gøre det ordentligt..
Enig. Så må de lukker for bestillinger når de ikke kan følge med

Må man ikke trække pengene hvis det er special syet?

Altså de skal agere 100% lovligt, men mig bekendt er der vel ikke afsagt en dom der siger det var/er ulovligt

Det er faktisk begyndt at pisse mig af, os fans har ageret bank for klubben. Derudover ingen udmelding overhovedet fra klubben om en bare nogenlunde ETA på de bestilte varer.
Enhver anden tøjbutik var rendt ind i en stribe af negative anmeldelser på Trustpilot og vrede SoMe beskeder.

Jeg er med på, de og Craft stensikkert har undervurderet interesseren for mesterskabs merch men det undskylder hverken hævning af pengene eller dem ikke eksisterende kommunikation

Latest posts

Back