New posts

Årets spiller 25/26

Årets spiller 25/26

• Jesper Hansen

• Felix Beijmo

• Frederik Tingager

• Eric Kahl

• Henrik Dalsgaard

• Gift Links

• Nicolai Poulsen

• Rasmus Carstensen

• Kevin Yakob

• Kristian Arnstad

• Tobias Bech

• Patrick Mortensen

• Magnus Knudsen

Results are only viewable after voting.
Årets spiller 25/26

Martin Hansen

Experienced member
Last edited:
Selvom holdet er stjernen, så er der alligevel en spiller, som har strålet lidt mere end andre men hvem?
Det er derfor tid til den mest prestigefyldte individuelle AGF titel.

Minimum 1000 minutter er igen kravet for en nominering.

Afstemningen slutter den 20. maj.

Selvom holdet er stjernen, så er der alligevel en spiller, som har strålet lidt mere end andre men hvem?
Det er derfor tid til den mest prestigefyldte individuelle AGF titel.

Minimum 1000 minutter er igen kravet for en nominering.

Afstemningen slutter den 13. maj.
I min bog har Beijmo været den mest stabile over hele sæsonen i en sæson hvor mange har været gode.

Jeg har stemt på Links, men det var ikke en nem beslutning. Hvis Knudsen havde været her siden sæsonstart, og leveret som han har gjort siden han kom til, så havde han fået min stemme.

Jesper Hansen og Beijmo er i den grad også honorable mentions.

Links får den fordi han har leveret så hamrende stabilt hele sæsonen, og er en kæmpe ambassadør uden for banen.

KSDH!!!!

Jeg har stemt på Links, men det var ikke en nem beslutning. Hvis Knudsen havde været her siden sæsonstart, og leveret som han har gjort siden han kom til, så havde han fået min stemme.

Jesper Hansen og Beijmo er i den grad også honorable mentions.

Links får den fordi han har leveret så hamrende stabilt hele sæsonen, og er en kæmpe ambassadør uden for banen.

KSDH!!!!
+1

Alle har spillet fantastiske men at se Gift Links ude på siden i kamp efter kamp være utrættelig og kæmpe røven ud af bukserne for hver en meter og klub logoet er bare noget jeg aldrig bliver træt af at se, og det er noget jeg synes fortjener en kæmpe cadeu. Til slut så er hans evige gode humør og positive indstilling noget der bare smitter af på alle andre omkring og så er han blevet en rigtig Århus dreng. Jeg kan ikke sætte en finger på hans arbejdsindstilling.

For mig kan det ikke være andre end Gift Links.
Han har været forrygende hele sæsonen. Jeg synes har har en helt særlig evne til at bidrage stort både defensivt og offensivt.
Offensivt har han været en plage for alle forsvar i superligaen, det er vel kun Mbabu der har haft succes mod Links?
Defensivt lukker han fuldstændigt ned uanset hvilken side han bliver placeret i.
I min verden er han ikke kun årets spiller i AGF men også i superligaen.
Fortæl mig jeg er skør?

Åhh, ffs jeg idiot. Skrev forkert dato, det bliver rettet til den 20. som der også står under afstemningen.

Kunne ikke helt lure om du forstod mig og derfor tilføjede jeg teksten med to dage😂😂

Havde ikke set under afstemningen, da jeg nok vil vente til efter sidste kamp. Der er så mange gode kandidater som har leveret på et meget højt niveau.

Latest posts

Back