New posts

Fanshoppen

• Thread starter Thread starter KSDHaway
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 552
  • Views Views: Views 38K
Ah, jeg synes der er enormt stor forskel på om vores hold har vundet mesterskabet og så på at AGF-shoppen agerer ulovligt og trækker penge inden varen er sendt, samt kan være op imod 2 måneder om at få afsendt ordren.. Jeg synes ikke at det har noget at gøre med “Mesterskabet” som sådan..

AGF-shoppen skal naturligvis bedømmes på lige vilkår med alle andre butikker, trods den goodwill vi selvfølgelig har fordi de netop sælger os merch for vores elskede AGF.. AGF-shoppen skal naturligvis overholde gældende lovgivning..

At de så står med en voldsomt stor opgave i at sende 30.000 trøjer ud, i den rigtige størrelse og også gerne så hurtigt som muligt, ændrer ikke på at de skal gøre det ordentligt..
Min kommentar handlede kun om, at der er så meget kritik af leveringstiden. Og det er selvfølgelig 100% fair, at der er forskellige holdninger til den slags.

Men når jeg ved, at klubben har været lagt fuldstændig ned efter den vildeste periode i klubbens historie, hvor alle har været på det sygeste overarbejde for at få en historisk guldfest op at stå og samtidig lancere op imod 50 forskellige guldprodukter få minutter efter slutfløjtet i Brøndby, så kan det ikke få mit pis til at stige en eneste grad, at jeg skal vente en måned på de ting, jeg har bestilt.

Det er jo ikke H&M, jeg handler med. Det er min klub med alle de begrænsninger, det medfører.

I nogen tid har jeg ment, shoppen er den dårligst drevne del af koncernen. Ikke kun fordi, jeg har haft flere kritisable købsoplevelser (venter også på en trøje men det er det mindste af det). Men også fordi sortimentet er tamt og markedsføringen provinsiel.

Der er formentlig et ret stort uudnyttet potentiale her, som man måske ikke har givet så meget opmærksomhed fordi de andre indtjeningskilder er meget større …

I nogen tid har jeg ment, shoppen er den dårligst drevne del af koncernen. Ikke kun fordi, jeg har haft flere kritisable købsoplevelser (ventet også på en trøje men det er det mindste af det). Men også fordi sortimentet er tamt og markedsføringen provinsiel.

Der er formentlig et ret stort uudnyttet potentiale her, som man måske ikke har givet så meget opmærksom fordi de andre indtjeningskilder er meget større …
Der er ekstreme muligheder her. Jeg tænker, at når shoppen bliver integreret i det nye stadion, at der bliver handlet en del mere på kampdage end man er vant til. Jeg synes tit der er mange forbi FCK shoppen på kampdage, hvis jeg kommer den vej fordi.

Klubben har solgt 30.000 trøjer, plus alt muligt andet, samt skulle huske at få merc til alle mulige inden for en meget kort tidsperiode.

Jeg lever fint med at det hele er lidt forsinket, det håber jeg også andre gør.

Ja det lever jeg fint med. Jeg har et problem med at et professionelt firma ikke giver besked om hvornår et produkt leveres, når de har hævet pengene for mange uger siden.

En fælles udmelding kunne vel klares på 5 min?

Ja det lever jeg fint med. Jeg har et problem med at et professionelt firma ikke giver besked om hvornår et produkt leveres, når de har hævet pengene for mange uger siden.

This. Der er kun en årsag til, folk stadig er relativ tålmodig og det er, fordi vi snakker AGF men det fritager dem ikke fra alm. service eller overholde forbrugerlovgivning.

Når man hæver folks penge, så kan man squ i det mindste give en status, det kan simpelthen ikke undskyldes med travlhed.

Jeg forstår jeres frustrationer, men hvorfor ikke skrive til marketingschefen eller endda til JN?
Frustrationen er nok ligeså stor i AGF, de hører måske heller ikke meget de kan videregive.

En ting jeg synes er lidt upassende er, at flashe den nye hjemmetrøje til en Helmig koncert, inden man har leveret de andre.

Det gør, at man føler man bare er en kunde.

Frustrationen er nok ligeså stor i AGF, de hører måske heller ikke meget de kan videregive.

En ting jeg synes er lidt upassende er, at flashe den nye hjemmetrøje til en Helmig koncert, inden man har leveret de andre.

Det gør, at man føler man bare er en kunde.
Enig i at det er upassende.

Men jeg tænker bestemt, at en marketingschef eller JN kan kanalisere nogle folk til at hjælpe med de her afsendelser, så man kan sende måske 2-300 flere pakker om ugen, end man gør nu. Det vil jeg jo også afhjælpe noget.

Men ellers er jeg helt enig, det er dårlig kommunikation fra deres side.

Min kommentar handlede kun om, at der er så meget kritik af leveringstiden. Og det er selvfølgelig 100% fair, at der er forskellige holdninger til den slags.

Men når jeg ved, at klubben har været lagt fuldstændig ned efter den vildeste periode i klubbens historie, hvor alle har været på det sygeste overarbejde for at få en historisk guldfest op at stå og samtidig lancere op imod 50 forskellige guldprodukter få minutter efter slutfløjtet i Brøndby, så kan det ikke få mit pis til at stige en eneste grad, at jeg skal vente en måned på de ting, jeg har bestilt.

Det er jo ikke H&M, jeg handler med. Det er min klub med alle de begrænsninger, det medfører.
I hear you, Brother!

Det er også KUN fordi det er vores elskede klub, at man ser igennem fingre med at processen er som den er.. Selvfølgelig er der forståelse for at processen er langsommere end ønsket - men havde det nu været en hver anden “shop”, så havde den mødt en shitstorm af de større.. Personligt trækker jeg altså også på skuldrene, men der er da noget om det nævnte ift. kommunikation og ift. at trække beløbet flere uger inden afsendelse.. De har også trukket mig for fuldt beløb for hele min ordre, som også indeholder en helt almindelig AGF-away-trøje..

Og igen, jeg har så meget goodwill til AGF, at jeg godt bare kan “æde” ventetiden, og så glæde mig til min ordre bliver leveret..

Jeg forstår jeres frustrationer, men hvorfor ikke skrive til marketingschefen eller endda til JN?

Jeg så en jobansøgning incoming⬇️⬇️ 😜

I nogen tid har jeg ment, shoppen er den dårligst drevne del af koncernen. Ikke kun fordi, jeg har haft flere kritisable købsoplevelser (venter også på en trøje men det er det mindste af det). Men også fordi sortimentet er tamt og markedsføringen provinsiel.

Der er formentlig et ret stort uudnyttet potentiale her, som man måske ikke har givet så meget opmærksomhed fordi de andre indtjeningskilder er meget større …

Når JN ser oplægget med guldkrukken for enden, så bliver der hurtigt lavet en kontrakt;) Med lidt held kan det give en ekstra profil på holdet når vi rammer det nye stadion🤞

Klubben har solgt 30.000 trøjer, plus alt muligt andet, samt skulle huske at få merc til alle mulige inden for en meget kort tidsperiode.

Jeg lever fint med at det hele er lidt forsinket, det håber jeg også andre gør.

Jeg tænker også det går men ville nu gerne have trøjen inden ferien starter - den skal luftes i Europa🏆

Hvis det passer de ikke kan sende flere om ugen, så burde de nok have betalt sig fra det hos et pick/pack firma.

Latest posts

Back