New posts

Kamptråd Europa League kvalifikation: AGF - Benfica, torsdag d. 27. august kl. 20.00

• Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 260
  • Views Views: Views 8K
Added to Calendar: 27-08-26

Hvad er folks vurdering:

Er opstillingen udtryk for man prioriterer ligaen nu, eller at man vil brænde alt af de sidste 30 min?

Jeg håber han får mig til at se tåbelig ud, men jeg har det svært med at AGF sender Serra på banen i en kamp med den bevågenhed.

Kan rigtigt godt lide ham som person og holder med ham. Men han er ikke ret god og har ingen perspektiver for AGF, så i en kamp man nærmest sælger fra start (fornuftigt at fokusere på ligaen!), burde man starte Tchamche.

Hvad er folks vurdering:

Er opstillingen udtryk for man prioriterer ligaen nu, eller at man vil brænde alt af de sidste 30 min?

Jeg håber han får mig til at se tåbelig ud, men jeg har det svært med at AGF sender Serra på banen i en kamp med den bevågenhed.

Kan rigtigt godt lide ham som person og holder med ham. Men han er ikke ret god og har ingen perspektiver for AGF, så i en kamp man nærmest sælger fra start (fornuftigt at fokusere på ligaen!), burde man starte Tchamche.
Jeg tror JP vil have Bech og Arnstad gjort farlige på 10’erne, og at det kræver en klassisk 9’er i boksen, uanset han ikke er på et acceptabelt niveau.

Edit: Den måde JP præsenterer start 11 på AGF plus er som en klassisk 3-4-3:

Hedenstad
Andersen - Camara - Callø
Carstensen - Jønsson - Arnstad - Links
Bech - Serra - Anderson​

Understreger behovet for et Bogere alternativ. Jeg har set nok til Serra, at jeg ikke tror, han nogensinde bliver en angriber der scorer +10 mål i Superligaen.
Helt enig. Nærmest som om duelstyrken når man nærmer sig feltet.

Vi bliver presset ned i dag, og skal sikkert bruge fart. Her ville Bogere, eller for den sags skyld Tchamche give mening. Omvendt vil vi i Randers måske have bruge for en fysisk stærk angriber

Latest posts

D
Replies
937
Views
88K
Back