New posts

Nyheder om andre klubber

• Thread starter Thread starter Fribs
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 7K
  • Views Views: Views 467K
Nyheder om andre klubber
På Generalforsamlingen sagde de, at der var allokeret samme transfer kapital som sidste vindue - altså at man kunne lave et lgeså stort vindue en gang til.

Jeg formoder dog at de, ligesom vi, har et ønske om at rydde op i de fejl der er i truppen. Og jeg tror det nok er dét der også menes med at reducere.
Så synes jeg det er dårligt formuleret, reduceret spillerbudget kan vel ikke rigtig forstås på den måde, med mindre noget har ændret sig mellem de to udsagn. Tidsmæssigt ville det give mening hvis man i første omgang mente Sune Schmidt brugte for mange penge forkert og skulle skære ned, men efter sidste sæson besluttede man så alligevel at den nye sportschef skulle have mulighed for at købe sig ud af problemerne, men generalforsamlingen var i foråret. Det er heller ikke så vigtigt, jeg kan ikke læse hele artiklen, men jeg er også overbevist om at de har masser af penge til forstærkninger i det her vindue.

Hvis AGF ikke kan blive mestre, så vakler jeg mellem FCN eller FCK. Brøndby må det for alt i verden ikke blive og hvis FCM ikke bliver mestre, så må det begynde at give nogle alvorlige ridser i deres setup, da de så kun har 1 mesterskab i 7 år. Et mesterskab til FCK vil næppe ændre det helt store, og hos FCN vil det formentlig bare betyde, at de kan lave nogle endnu større salg, uden at det egentlig rokker ved måden de driver klubben på. Man kan dog frygte at det vil give dem endnu mere blod på tanden i forhold til at holde lidt længere på profilerne og hente etablerede spillere som Lind. Om ikke andet så tror jeg det bliver en spændende sæson i toppen, og jeg ser ikke rigtig nogen hold decideret stikke af. Men der skal nok stadig ske en del med trupperne rundt omkring.

Så synes jeg det er dårligt formuleret, reduceret spillerbudget kan vel ikke rigtig forstås på den måde, med mindre noget har ændret sig mellem de to udsagn. Tidsmæssigt ville det give mening hvis man i første omgang mente Sune Schmidt brugte for mange penge forkert og skulle skære ned, men efter sidste sæson besluttede man så alligevel at den nye sportschef skulle have mulighed for at købe sig ud af problemerne, men generalforsamlingen var i foråret. Det er heller ikke så vigtigt, jeg kan ikke læse hele artiklen, men jeg er også overbevist om at de har masser af penge til forstærkninger i det her vindue.
Jeg har læst hele artiklen, der er intet umiddelbart der indikerer deres budget er mindre.

Jeg tror bare - forståeligt - at deres nye sportschef ville se organisationen igennem, og måske f.eks undersøge hvorfor der havde været så mange dyre svipsere.

Latest posts

Back