Så kritik skal helst komme efter point på kontoen
Det er jo der vi gerne skal hen, at vi slet ikke er i de trælse situationer, hvor der står 0 point efter en kamp

Nej, det er et godt eksempel på, at man ikke kan dække alle vinkler eller få alle nuancer med. Det var bestemt ikke det jeg mente.
Jeg reagerer, når jeg læser et skarpt vinklet indlæg, som der virker til at være flere af, når AGF ikke klarer sig så godt. Overskuddet og glimtet i øjet forsvinder ganske forståeligt, mig selv inklusiv.
Dermed ikke sagt, at man ikke kan fremføre en berettiget kritik, når vi har tabt eller det går dårligt. Jeg tror bare man skal være endnu mere opmærksom på sin formulering.
Skadesdelen har jeg argumenteret for klubben selv har taget en risiko på. Både i forhold til de spillere man har hentet og (måske) manglende erstatning af Zangenberg. Det må vel være fair at fremføre den kritik på alle de tidspunkter hvor Duelund, Serra og Akoto ikke er i stand til at spille for 27 gang.
Det er rigtigt. Jeg brugte også bare skader som et eksempel på situationer der kan spille ind, når man skriver et indlæg og måske vinkler det en anelse skarpere. Men jeg deler din kritik af, at vi har været for sårbare ift. skader sidste år (og nu). Men vi har samtidig også haft en del uheldige skader som f.eks. Yacob og Serra.
Urealistiske forventninger kan være et vidt begreb. Vi er nogen som mente klubben burde have geninvesteret flere midler i truppen efter de flotte salg sidste sommer mens andre mente det var vigtigt med økonomisk mådehold. Problemet er at når man argumenterer for geninvesteringer, så bliver man ofte mødt af argumentet om konkurs fordi det tilsyneladende skal være ekstremt. Jeg ser os ikke i fare for en konkurs hvis vi bruger 20-30 mio på at hente nye spillere. Det virker ekstremt urealistisk
Enig. Og jeg kan sagtens forstå det argument. Og jeg er sådan set enig. Jeg ser bare heller ikke noget alarmerende i, at klubben går en anelse mere konservativt til værks og gemmer lidt i sofapuderne, nu vi går nogle lidt ukendte/unormale år i møde. Jeg har tiltro til at JN og kompagni har styr på hvad de laver. Men derfor er det stadigvæk helt rimeligt, at ønske at vi investerer mere i spillertruppen på en fornuftig måde.
Problemet er at jeg ved ikke hvad der skal til for at undgå de ekstreme diskussioner eller om de overhovedet kan. Men det bliver lidt langhåret, når man enten skal have det hele med i et indlæg eller 5-10 indlæg frem, før det går op for modparten at man ikke er ved at argumenter for salg til en kapitalfond for ussel mammon.
Måske man bare skulke tage det synspunkt, så debatten kunne køres helt ud
Umiddelbart tror jeg, at vi skal overveje hvad vi skriver og så måske file lidt kanter inden vi opretter et indlæg. Men jeg ved det ikke, og noget af charmen ved dette forum er jo også, at folk kan være rygende uenige og bølgerne kan gå højt uden at vi for alvor kommer op at slås