New posts

Trænertråden

• Thread starter Thread starter Rastapopoulos
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 4K
  • Views Views: Views 243K
Trænertråden
Det virker som om at han sidder på hænderne ja, men der bliver selvfølgelig arbejdet ekstremt hårdt på fredensvang lige nu.
Hvis CV selv har været med til at afskibe Uwe, så er han selvfølgelig også forberedt på arbejdet med at få en ny træner ind.

Jeg tror ganske enkelt bare det handler om, at man vil sikre sig at få den rigtige træner ind og deraf er meget grundige med rekrutteringsprocessen! 😊❤️

Nu går jeg ind i børnehaven og arbejder og så håber jeg vi har en ny træner kl 13.00, når jeg har fri!! 🤸🏻‍♀️

Han sad på hænderne i januars vindue. Jeg tror ikke, han har siddet på hænderne de sidste tre uger. Han virker umiddelbart som en direktør, der er lang tid om at træffe beslutninger og effektuere. Det er fint, hvis beslutningerne så er virkeligt gode. Men indtil videre er CV bare langsom.

For nærværende virker det som lidt underligt, at man skifter træner i en relativ kort sommerpause, når rekrutteringsprocessen er så langt.

Johannes Hoff Thorup kan, hvis man stoler mere på bold end ksdh, afskrives da træneren selv har afvist AGF.

CV er ganske givet ikke set med nogen træner i går, ej heller er Johannes Hoff Thorup set på en tankstation som nogle påstod.

Spillerne derimod, møder ind i dag uden en leder.

Der er massere af ledere. For eksempel sportsdirektøren. Der er også massere af kompetente trænere, der kan køre fysiske tests og fysisk træning + boldøvelser de første dage. Det er først et problem, hvis der ikke er en træner på plads, når der skal trænes taktisk frem mod sæson start.

Der er ihvertfald noget der er meget langt fra optimalt. De kan selvfølgelig starte med noget fysisk træning, men mentalt er det super mærkeligt for truppen, ikke at vide hvilken chef de har. Ift udsigt til spilletid osv.

Tror mange er lidt mindre aktive her i starten, da de afventer træner og dermed spillestil. Det kan jo afgøre om de skal kigge efter noget andet her i vinduet

For nærværende virker det som lidt underligt, at man skifter træner i en relativ kort sommerpause, når rekrutteringsprocessen er så langt.

Johannes Hoff Thorup kan, hvis man stoler mere på bold end ksdh, afskrives da træneren selv har afvist AGF.

CV er ganske givet ikke set med nogen træner i går, ej heller er Johannes Hoff Thorup set på en tankstation som nogle påstod.

Egentlig er det jo JHT man skal stole på over KSDH’s kilder. Det vil være rimeligt da KSDH’s kilder er anonyme, selvom de siger at de er troværdige. Kunne JHT finde på at fyre en lille løgn af på kanten af de sidste afgørende forhandlinger? Det kunne han vel godt, men det er ikke så sandsynligt at han kommer med den afvisning og det virker heller ikke så sandsynligt at han har rendt rundt offentligt sammen med CV i den situation.

Jeg synes det begynder at lugte lidt af vores plan a,b og muligvis også c ikke finder projektet spændende nok. Det er fint at have is i maven, men vi er en måned fra at skulle spille første kamp.

Uagtet hvor meget CV spinner tingene, så ville det optimale have været at have en træner klar i god tid. Har CV ikke troet bestyrelsen ville fyre Uwe muligvis, og derfor ikke haft linjen varm til mulige afløsere?

Jeg tror ikke man ville se et lignende forløb hos de klubber vi gerne vil stræbe efter, omend BIF også trak den lidt med Birk. Men det var trods alt over vinterpausen og han var midlertidigt i spidsen.

JHT er en dygtig retoriker, og han lyver ikke partout, hvis det han, uden yderligere uddybning, afkræfter, er, selv at skulle være træner i Aarhus. Han kan sagtens have mødtes med CV på Ø for baggrundsinterview omring Guld-Glenn. "Er han stadig pisse-irriterende?" "Er han stadig fanget i en proces?" "Hvilken størrelse pailletjakkesæt bruger han i dag?" .. Plot thickens.

Jeg vil bare lige pointere - at det giver fin mening at AGF blev enige med en træner i weekenden - og han først præsenteres i dag eller i morgen, hvis der liiige skulle afvikles et par dages ferie :D

For altså man har ikke ferie- hvis man præsenteres som AGF-træner. Så kimes man jo ned hele dagen, og afkræves at stille op til interview.
Det er ikke ligesom en spiller der "tiltræder den x juni efter endt ferie".

Den ENESTE måde at få journalister væk, er at afkræfte det, og sige det var jeg ikke.
At han så også siger, at han har ferie - gør at jeg tror MERE på det nu :D

Jeg synes det begynder at lugte lidt af vores plan a,b og muligvis også c ikke finder projektet spændende nok. Det er fint at have is i maven, men vi er en måned fra at skulle spille første kamp.
Jeg tror ikke, man kan konkludere noget om, at vi har måttet droppe hverken plan a, b eller c på baggrund af, at vi ikke har præsenteret en træner endnu. Der kan være mange gode grunde til forløbet.

Min mavefornemmelse begynder at hælde til, at det heller ikke bliver i dag, og måske heller ikke før mandag/tirsdag. Men jeg ved virkelig ikke hvorfor 😅

Last edited:
Der er massere af ledere. For eksempel sportsdirektøren. Der er også massere af kompetente trænere, der kan køre fysiske tests og fysisk træning + boldøvelser de første dage. Det er først et problem, hvis der ikke er en træner på plads, når der skal trænes taktisk frem mod sæson start.
Min - omend af ældre dato - erfaring med en spillertrup, så føler de at de har én chefen, træneren. Ikke andre. Ligesom sømænd på et skib føler kaptajnen er den øverste chef, ikke skibsrederen hjemme på kontoret.

I dag og muligvis resten af ugen skal de trænes af nogle som en kommende cheftræner måske ikke ønsker i sin stab.

Jeg er ikke imponeret

Han afkræfter at det ikke var ham CV blev set med i går, da han er i KBH.
Det er denne del af artiklen jeg forsøgte at beskrive. Derfor jeg skrev bolds oplysninger.

Ifølge Bolds oplysninger har den tidligere FC Nordsjælland- og Norwich-boss Johannes Hoff Thorup været et emne i AGF, men det har aldrig udviklet sig, fordi AGF’s tilnærmelser er blevet afvist.

Jeg vil bare lige pointere - at det giver fin mening at AGF blev enige med en træner i weekenden - og han først præsenteres i dag eller i morgen, hvis der liiige skulle afvikles et par dages ferie :D

For altså man har ikke ferie- hvis man præsenteres som AGF-træner. Så kimes man jo ned hele dagen, og afkræves at stille op til interview.
Det er ikke ligesom en spiller der "tiltræder den x juni efter endt ferie".

Den ENESTE måde at få journalister væk, er at afkræfte det, og sige det var jeg ikke.
At han så også siger, at han har ferie - gør at jeg tror MERE på det nu :D
Hvis man er enig med en klub. Ved man bliver målt fra dag 1, og sandsynligvis er fyret inden for 18 måneder pga præstationer (eller mangel på samme), så havde jeg nok prioriteret at møde ind hurtigst muligt

Det er denne del af artiklen jeg forsøgte at beskrive. Derfor jeg skrev bolds oplysninger.

Ifølge Bolds oplysninger har den tidligere FC Nordsjælland- og Norwich-boss Johannes Hoff Thorup været et emne i AGF, men det har aldrig udviklet sig, fordi AGF’s tilnærmelser er blevet afvist.
"Det har aldrig udviklet sig" lyder dog også som om henvendelsen ligger langt tilbage i forløbet, sikkert indledningsvis hvor man afsøgte mulighederne bredt.

Jeg synes det var et stærkt statement fra CV at man hellere vil have den rigtige træner, end at man har en træner klar dags dato selv om det naturligvis er at foretrække. Så må Mansfield prygle dem fysisk indtil da

Enig, men kun, hvis det ender med den rigtige træner. Hvis det ender med metervare eller en træner, der ikke får det til at fungere, så er det kritisabelt, at CV har brugt så lamg tid.

Latest posts

Back