Talentarbejdet i AGF
Haha jeg kan ikke huske det citat, men det havde også været helt væk hvis det havde været ti år tidligere. Men ja, man kan sige at den er lidt i samme kategori som hans dream team, og det kan godt være hans evner også bare blev overvurderet lidt. Det ville da formentlig være noget anderledes nu og med det nye akademi. Ikke at det vil være gængs PL-standard, men hvis vi vitterligt er oppe i Skandinavisk topklasse vil det nok kunne måle sig med mange af de steder PL-klubber ellers sender spillere hen. Til gengæld skal vi vel heller ikke bare være rugekasse, men vi må være i en bedre situation ift et eller andet samarbejde nu og jeg tænker da det kunne give mening at tage et talent/yngre spiller og give en videresalgsklausul når vi også har vist at vi kan sælge for store beløb.BSN og co. var komplet desillusionerede - og udtalte: »Vi har et setup i AGF, som er topprofesionelt, og jeg tror faktisk, at Manchester City bliver en lille smule duperet, når vi får vist de rammer, vi har,« siger Brian Steen Nielsen.
Hold nu kæft det er dumt at høre på - City vandt i 11/12 - blev nummer 2 i 12/13 og vandt igen i 13/14...
Altså det absolutte tophold i Premier League skulle blive "duperet" over det gamle lorte-træningsanlæg og de rædderlige rammer vi havde dengang sammenlignet med nu. Puha.... Dream Team OG drømme-rammer...