New posts

Kamptråd Superliga runde 8: FC Nordsjælland - AGF, søndag d. 13.09. kl 18.00

• Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 68
  • Views Views: Views 3K

Hvordan ender kampen?

• Total voters
    47
  • This poll will close: .
Kamptråd Superliga runde 8: FC Nordsjælland - AGF, søndag d. 13.09. kl 18.00

Salling23

Kamptrådsekvilibrist
Last edited:
fcn.webp

Der skal fuld fart i stængerne for at få noget med fra kampen i Farum-omegn

FCN er et hold der er gode til at komme foran i kampene på deres hjemmebane. De kommet foran og har vundet dem alle. Det skal dog med at det kun drejer sig om 3 kampe på hjemmebane

Indbyrdes kampe: 2 🟢 2 🟡 1 🔴

FCN form: 3🟢 1 🟡 1 🔴

Ingen af holdene har spillere i karantæne

Således så FCN start 11'er ud mod FCM i deres seneste kamp

FCN opstilling.webp

superman flying GIF by Clay Rodery

Is it a bird
Is it a plane
No it's AGF man

Last edited:
Vi vinder. Jeg ved ikke hvorfor, men jeg kan mærke det helt ind i knoglerne. Det skyldes nok en kombination af tre ting:

1) for en gangs skyld har vi ingen forventninger. Før sidste sæson var det ofte der, vi var bedst
2) vi har endelig en uge til at forberede os
3) Det er vores tur

Jeg ved, at det er tre dårlige grunde men alligevel 🤷‍♂️

Jeg var godt nok imponeret over Linds arbejdsindsats på forreste linje igår. Han bliver en pain.

Derudover tror jeg det bliver tæt med to formationer der minder om hinanden, men jeg tror vi kan vinde den centralt med Knudsen/Arne > Mads Brink og Justin J.

Dertil tror jeg hellere jeg ville sende James ud og løbe med Nelson end at sætte Serra til at slås med ham.

Enig. Og med Serras skadeshistorik vil jeg også nødigt spille ham 60-70 minutter på kunstgræs.
Problemet er lidt ved ikke at spille med en target man, at man kan blive tvunget til mange skud fra distancen, specielt hvis de er etableret i forsvaret. Med deres fart på sidste linje, så kan selv et skud der rammer en modstander blive en omstilling.

Problemet er lidt ved ikke at spille med en target man, at man kan blive tvunget til mange skud fra distancen, specielt hvis de er etableret i forsvaret. Med deres fart på sidste linje, så kan selv et skud der rammer en modstander blive en omstilling.
Men vi ændrer vel ikke rigtigt spillestil afhængigt af om det er Bogere eller Serra der spiller?

Men kunne da være meget fint at prøve at komme foran for en gangs skyld, så vi kan spille lidt mere henholdende. Det vil nok gøre mange ting lettere for os.

En vild tanke - og jeg ved jeg ikke er speciel kyndig, men.... kunne Camara evt bruges et andet sted på banen. Jeg kan ikke glemme det skud han bragede afsted mod FCM - det er han vel den eneste der kan. Derudover er han stærk i luften og i at erobre bolde, nærkampsstærk i det hele taget. Jeg vurderer ham nok højere end de fleste andre gør herinde; men jeg synes altså han har noget x-faktor, Bisseck som ingen andre i den trup har på samme måde.... Hmmm - I er velkomne til at skyde på mig nu:-)

En vild tanke - og jeg ved jeg ikke er speciel kyndig, men.... kunne Camara evt bruges et andet sted på banen. Jeg kan ikke glemme det skud han bragede afsted mod FCM - det er han vel den eneste der kan. Derudover er han stærk i luften og i at erobre bolde, nærkampsstærk i det hele taget. Jeg vurderer ham nok højere end de fleste andre gør herinde; men jeg synes altså han har noget x-faktor, Bisseck som ingen andre i den trup har på samme måde.... Hmmm - I er velkomne til at skyde på mig nu:-)
Altså som defensiv midtbane f.eks.? For mig at se, er hans helt store svaghed vendingerne. Det går virkeligt langsomt. Og tror det vil blive udstillet voldsomt på de fleste andre pladser end i centerforsvaret.

Hvis Serra kan holde til det, ville jeg klart stille med ham mod FCN.

For det første giver han en dimension til vores spil end alle de små hurtige afleveringsspillere. Vi har rigeligt med spillere, der løber rundt uden for feltet. Vi mangler nogen, der kan tage slåskampen inde i feltet. Det har vi kun Bech og Serra, der kan.

For det andet har han lige haft en kæmpestor personling succesoplevelse, og det må have givet noget selvtillid. Vi har brug for alt den selvtillid, vi kan pumpe ind i holdet lige nu. For det andet skal vi selvfølgelig dyrke den selvtillid og ikke pille den af manden ved at sætte ham på bænken.

Det er muligt, Serra ikke har sine forcer på en kunststofbane. Til gengæl har han lige vist, at han kan score mål. Det er i min optik vigtigere end, at han kan spille bolden rundet i små trekanter uden for feltet.

Latest posts

Back