Samtidig falder AGF spillerne voldsomt i fysisk niveau efter et kvarter af 2. Halvleg, så begynder de 9 der spillede i Lissabon, virkeligt at kunne mærke at de lige har spillet en hård og sen kamp.
Det er godt nok også vildt, at JA skulle være vores bedste alternativ som højre stopper.
Der er vel kun i børnefodbold, man vender ryggen til en angriber på den måde.
Jeg synes forskellen er at Borgere og Links scorer af og til, Anderson scorer aldrig. Så han er nød til at holde sig fra at afslutte med mindre han er helt blank for mål, han kan ikke score på de halve chancer som Bogere, Emmery og Bech.
Den første halvleg har jo været tæt på perfekt. Helt surrealistisk for mig at læse negative kommentarer om det, der er foregået. Jeg river alle hår af hovedet over deres held (Emmerys tackling) og effektivitet men det her kampbillede er noget af det mest entydige, jeg har set på en fodboldbane LÆNGE. Vi har spillet VILDT godt. Nervøs for hvordan de reagerer i anden halvleg på at se op på resultattavlen. KOMSÅDEHVIIIIIIIE for helvede
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.