New posts

Kamptråd Superliga runde 28: AGF - FCK, søndag d. 27.04.2025 kl 16.00

  • Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 317
  • Views Views: Views 17K
Added to Calendar: 27-04-25

h


  • Total voters
    63
  • Poll closed .
Jeg forstår ikke rigtig hvorfor han er så populær. Han smuttede transferfri til en rival da det passede ham og kom tilbage da det passede ham. I mine øjne er han hverken mere eller mindre end enhver anden spiller.
Lokale spillere er jo altid populære. Og så har han, så vidt jeg ved, aldrig udtalt sig negativt om klubben, modsat Fischer fx.
 
Jeg forstår ikke rigtig hvorfor han er så populær. Han smuttede transferfri til en rival da det passede ham og kom tilbage da det passede ham. I mine øjne er han hverken mere eller mindre end enhver anden spiller.

Helt enig. Jeg elsker da historien om en af vores egne. Men han er jo kun kommet tilbage fordi der ikke var noget bedre for ham.

Siden har han så stort set været skadet non stop og ikke bidraget med synderligt meget.

Jeg tror simpelthen ikke på at Uwe nægter at spille ham nu for ikke at tabe ansigt som flere har skrevet. Hvad får jer til at tro det? Har Uwe givet det indtryk før?

Jeg håber Duelund får spilletid i dag, jeg håber han får en masse minutter de sidste 5 kampe. Mest fordi jeg gerne ser hele truppen i spil, så CV har en ide om hvem vi skal gå videre med.
 
Jeg forstår ikke rigtig hvorfor han er så populær. Han smuttede transferfri til en rival da det passede ham og kom tilbage da det passede ham. I mine øjne er han hverken mere eller mindre end enhver anden spiller.
Der er jo lige det faktum, at han tidligere har vist et topniveau, der er højere end nogen anden spiller i AGF-truppen. Det må da tælle en smule.
 
Helt enig. Jeg elsker da historien om en af vores egne. Men han er jo kun kommet tilbage fordi der ikke var noget bedre for ham.

Siden har han så stort set været skadet non stop og ikke bidraget med synderligt meget.

Jeg tror simpelthen ikke på at Uwe nægter at spille ham nu for ikke at tabe ansigt som flere har skrevet. Hvad får jer til at tro det? Har Uwe givet det indtryk før?

Jeg håber Duelund får spilletid i dag, jeg håber han får en masse minutter de sidste 5 kampe. Mest fordi jeg gerne ser hele truppen i spil, så CV har en ide om hvem vi skal gå videre med.
Så vidt jeg har hørt har han været skadesfri og i glimrende fysisk form siden han kom tilbage fra en længere skadesperiode i efteråret - var det oktober? Han har altså været klar i ganske lang tid.
 
Hvor mange år er det siden? 5?

Jeg tænker ikke at klubberne står i kø for at signe ham, så var det nok allerede sket.
Ja, det er lang tid siden, han viste sit absolutte topniveau. Men han har nu til tider vist et ganske fint niveau for AGF også, på trods af at han spillede med smerter. Hvorfor skulle han ikke være endnu bedre nu, hvor har er blevet sin “kroniske” skade kvit og er smertefri?
 
Ja, det er lang tid siden, han viste sit absolutte topniveau. Men han har nu til tider vist et ganske fint niveau for AGF også, på trods af at han spillede med smerter. Hvorfor skulle han ikke være endnu bedre nu, hvor har er blevet sin “kroniske” skade kvit og er smertefri?

Jamen jeg håber da også han får chancen for at vise det.
Jeg opponere blot mod den helt enorme tiltro som nogle har til Duelund.
Man bliver sjældent en bedre spiller af ikke at spille fast i 5 år pga skader.
 

Latest posts

Back
Top