Efter lige at have tænkt vi mangler en Beijmo i venstre side kan man så få lov til at tænke at nu har vi ingen i nogen af siderne og det kan koste alt.
De snakker stempling men altså ikke noget der evt skulle kigges igennem af VAR så?
Efter lige at have tænkt vi mangler en Beijmo i venstre side kan man så få lov til at tænke at nu har vi ingen i nogen af siderne og det kan koste alt.
De snakker stempling men altså ikke noget der evt skulle kigges igennem af VAR så?
Noget af det som frustrerer mig mest, er at, når vi prøver at spille fodbold, så kan vi jo godt. Jeg fastholder, det dårlige spil oftest handler om taktik mere end dårlige spillere.
Men vi får da normalt en melding hvis de er i gang med at kigge noget igennem. Dommeren har jo i hvert fald ikke været i tvivl om at der ikke var noget. Jeg så det ikke ordentligt, så det kan også sagtens være det bare var uheld.
Der ligger et billede i EB´s livefeed - det ligner at SIF´eren rammer Beijmo bagfra på venstre ben. Ligner en klassisk overstrækning og potentielt en korsbåndsskade.
Men vi får da normalt en melding hvis de er i gang med at kigge noget igennem. Dommeren har jo i hvert fald ikke været i tvivl om at der ikke var noget. Jeg så det ikke ordentligt, så det kan også sagtens være det bare var uheld.
Noget af det som frustrerer mig mest, er at, når vi prøver at spille fodbold, så kan vi jo godt. Jeg fastholder, det dårlige spil oftest handler om taktik mere end dårlige spillere.
Det synes jeg i hvert fald er i historien i dag. Vi så i hvert fald mange flere velspillede angreb i de perioder, hvor vi gik offensivt til værks. Ret beset sjældent at vi skaber så meget i åbent spil, som i anden halvleg i dag. Måske med undtagelse af første halvleg hjemme mod FCM.
Har lige set Beijmos skade igen. Det kan ikke anbefales. Det ser meget, meget alvorlig ud og hans egen reaktion er helt forfærdelig. Det kan ligne en Yakub situation.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.