New posts

Kamptråd Superliga 23/24: Runde 23: Silkeborg - AGF, mandag d. 01.04. kl 18.00

• Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 242
  • Views Views: Views 12K

Hvad ender kampen?

• Total voters
    41
Jeg er fan af, at TV ikke unødigt viser slemme skader. Fx ville jeg ønske jeg aldrig havde set Henkes benbrud. Men hvis der er tvivl om, om modstanderen laver noget ulovligt, så burde de vel vise det? Men det var der måske så ikke her? Jeg aner det ikke, for jeg så det ikke rigtigt i første omgang. Måske var det bare hændeligt uheld, og i så fald er det helt fair, at TV sorterer det fra.

Vanvittigt undervældende opdækning ved de to scoringer til SIF, og ved et par andre situationer i første halvleg. Det er bare ikke godt nok.

Det er ikke mindre end tragisk ifht. Beijmo. Ikke mindst for manden selv, men også for klubben og truppens situation.

Skal vi snart have fat i åndemanerne igen, for at tjekke, hvilke underjordiske hellige efterladenskaber, som eventuelle bulldozere har rørt ved nær stadion?

Det er der nogle gange - og oftest kun, når det trækker ud, så det kan du ikke bruge som indikator...
De sidder og ser hele kampen ude i vognen så man kan selvfølgelig godt sige at der er VAR på det hele, jeg synes bare ikke jeg så dommeren bevæge sig væk mens han fik dem til lige at se billederne igennem. Hvis der var en stempling på benet er det da mærkeligt hvis det ikke førte til et 'officielt' tjek - hvor de måske så også er tvunget til at vise situationen igen. Jeg så det som sagt ikke rigtig, jeg baserer det med stempling alene på hvad kommentatoren sagde, så det er også meget muligt dommeren kunne se det tydeligt og VAR heller ikke så noget der skulle kigges igennem eller bare en enkelt hurtig gang måske.

Julius Bech lavede iø et godt indhop med godt overblik og flere lækre afleveringer imo.

På negativsiden tæller Kahls manglende opdækning og naturligvis Beijmos skade 🥹
Julius Beck ser næsten altid rigtigt spændende ud i sine korte indhop. Også i dag, hvor comboen af Beck og MEM pludseligt gav en midtbane med boldføling, der ikke er set hele sæsonen.

Mærkeligt at han ikke har fået flere chancer, men hvis Poulsen og Brandhof er (små?)skadede og Knudsen har karantæne, så kommer chancen måske mod FCM.

Peter Sørensen går hårdt men fair til SIB ang. de manglende mål som har været tydeligt lige siden sidste sæson. SIB er lidt defensiv men indrømmer, de ser på angriber situationen og i øvrigt forventer et travlt sommervindue...læser du med @Nizzleroy 😜
Det kræver også et travlt vindue når vi skal hente en venstre wingback, en midtbanespiller, en højrekant og en angriber. Og det er før vi ved om Anderson bliver solgt.

Latest posts

Back