New posts

Kamptråd Superliga 23/24: Runde 23: Silkeborg - AGF, mandag d. 01.04. kl 18.00

• Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 242
  • Views Views: Views 12K

Hvad ender kampen?

• Total voters
    41
Så vi har opgivet ligaen totalt og går 100% efter pokalen? Fint nok med mig, jeg tror ikke vi når en skid i ligaen alligevel 😃 Men jeg fastholder, at det virker underligt med det skifte. Men kun fordi det bliver ledsaget af lige præcis NUL kommunikation...

Totalt? Så havde vi nok sparet væsentligt flere spillere.

Det kan dog ikke komme bag på nogen, at pokalen har højere prioritet. Vi har vel 1% chance for nå medaljerne.

Ja okay, jeg provokerer også bare 😃 Fordi jeg er så FUCKING træt af SHCs stilleleg og hele den der AGF+ ting. Jeg er simpelthen så helt utroligt utilfreds med, at klubben i stigende grad er ved at lukke sig om sig selv. Som om AGF er sig selv nok og ikke rigtig har brug for fans, der "snager i virkeligheden". Jeg brækker mig virkelig over det.
På spørgsmålet "Hvad har I snakket om i pausen?" svarer Uwe "It stays between me and the player.."

Jeg er absolut heller ikke fan af den lukkede tilgang..

Ja okay, jeg provokerer også bare 😃 Fordi jeg er så FUCKING træt af SHCs stilleleg og hele den der AGF+ ting. Jeg er simpelthen så helt utroligt utilfreds med, at klubben i stigende grad er ved at lukke sig om sig selv. Som om AGF er sig selv nok og ikke rigtig har brug for fans, der "snager i virkeligheden". Jeg brækker mig virkelig over det.
Der kan vi hurtigt blive enige om mange ting - lidt mærkeligt når man gerne vil promovere sine varer.
Alternativt har bi bare ikke helt forstået hele konceptet med det der AGF+🤔

Mhs til Uwe er jeg også blevet træt af hans ageren overfor journalisterne. Det kunne han gøre meget mere elegant og sådan det ikke gik jd over os fans. Lige nu virker han som en meget presset mand eller en med primadonnanykker.

Der kan vi hurtigt blive enige om mange ting - lidt mærkeligt når man gerne vil promovere sine varer.
Alternativt har bi bare ikke helt forstået hele konceptet med det der AGF+🤔

Mhs til Uwe er jeg også blevet træt af hans ageren overfor journalisterne. Det kunne han gøre meget mere elegant og sådan det ikke gik jd over os fans. Lige nu virker han som en meget presset mand eller en med primadonnanykker.
DN var også tit (med rette) utilfreds med journalisterne. Men han formåede at servere sin utilfredshed på en langt mere elegant måde og fik i virkeligheden ofte journalisterne til at ligne nogle idioter. Uwe virker forsmået og personligt indigneret, og det er ikke et godt tegn. Jeg er overhovedet ikke i tvivl om hans træner-evner. Tværtimod. Men han mangler noget på det kommunikative, og når det så kombineres med en pressechef, som åbenbart synes at jo mindre man kan slippe afsted med at fortælle, desto bedre, så bliver det sgu lidt for noller til min smag.

På spørgsmålet "Hvad har I snakket om i pausen?" svarer Uwe "It stays between me and the player.."

Jeg er absolut heller ikke fan af den lukkede tilgang..
De der spørgsmål efter pausen er lidt latterlige, træneren skal svare på et eller andet med nogle få ord i en situation hvor han er optaget af noget andet. Han kunne godt give et andet ikke-svar, a la at de har snakket om at vinde kampen, men spørgsmålet er et han ikke rigtig kan svare reelt på i den situation. Så det er små detaljer, men jeg synes det er en meget mere reel diskussion om hvordan han svarer i interviews før og efter kampen, det her svar reagerer man måske for negativt på fordi man i forvejen sad og syntes han mangler lidt overskud?

Mht. Uwe synes jeg det hele er lidt søgt. De interview, hvor agendaen er givet på forhånd og der ikke afviges herfra, er pisse innerverende, og jeg forstår godt Uwe ikke kører med på den galej.
Den slags præfabrikerede, ensidige og vedholdende spørgsmål får de andre trænere ikke.

Hvad angår pauseinterviewet, hvad skal han så svare, hvis han fx. har svinet Gud og hver mand til eller har sagt "I skal kunne spille 80%" af hensyn til om 10 dage?

Uwe, AGF+ og evt. lukkethed er tre forskellige ting. Der er en tendens til at det ene emne afføder "hate" på de andre.

Latest posts

Back