New posts

Kamptråd Superliga 23/24: Runde 23: Silkeborg - AGF, mandag d. 01.04. kl 18.00

• Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 242
  • Views Views: Views 12K

Hvad ender kampen?

• Total voters
    41
Kamptråd Superliga 23/24: Runde 23: Silkeborg - AGF, mandag d. 01.04. kl 18.00
Peter Sørensen går hårdt men fair til SIB ang. de manglende mål som har været tydeligt lige siden sidste sæson. SIB er lidt defensiv men indrømmer, de ser på angriber situationen og i øvrigt forventer et travlt sommervindue...læser du med @Nizzleroy 😜

Peter Sørensen går hårdt men fair til SIB ang. de manglende mål som har været tydeligt lige siden sidste sæson. SIB er lidt defensiv men indrømmer, de ser på angriber situationen og i øvrigt forventer et travlt sommervindue...læser du med @Nizzleroy 😜
Lidt vilde interviews. Uwe kører rundt med dem og tackler al kritik. SIB var enten syg eller helt vild nervøs. Men outputet var fint: han bliver nødt til at handle til offensiven 🙂.

Jeg ser frem til 5 låne spillere yderligere til sommer, hvis vi er heldige så er 2 af dem ikke ude hele sæsonen med skader 😛

SIB talte dog også meget om at Serra har været savnet, så det indikerer en tro på at han kan løse meget af angrebsproblemet.

Jeg er enig i at han måske virkede lidt småsyg, var han ikke også en smule rødøjet? Det er under alle omstændigheder en ærlig sag, han kan vel også blive ramt af et eller andet i en kold forårsvind.

Er vi ved at se en tendens hvor målmænd/forsvarere smider sig ved hjørnespark og satser på frispark? Dommeren burde vel lade sådanne sekvenser køre til ende og lade VAR redde ham men måske han så noget andet end jeg gjorde (ved hjørne nr 2 lignede det ikke frispark på målmanden som smed sig).
Dommeren hverken skal eller må lade VAR afgøre noget. Han skal dømme det, han ser…

Er vi ved at se en tendens hvor målmænd/forsvarere smider sig ved hjørnespark og satser på frispark? Dommeren burde vel lade sådanne sekvenser køre til ende og lade VAR redde ham men måske han så noget andet end jeg gjorde (ved hjørne nr 2 lignede det ikke frispark på målmanden som smed sig).
Jeg sad og tænkte nøjagtig det: at han valgte at smide sig for at få et frispark. Selvfølgelig kan det være svært at se alt i sådan en klump, men jeg kunne i hvert fald ikke få øje på et frispark.

Jeg er ikke kæmpestor fan af UR's attitude I interviews efterhånden. Og kombineret med "kommunikationsafdelingens" totale fravalg af information om fx hvorfor BPF sidder ude, så begynder vi at ligne FCK målt på arrogance. Det er jeg mildest talt ikke begejstret for.

Jeg tænker også den der "bedrevidende" lidt sure facon snart må få en pause.

Latest posts

Back