New posts

Transfervindue Sommer 2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 4K
  • Views Views: Views 228K
Transfervindue Sommer 2026
Jeg synes, han er (var) en herlig spiller, men der har i mine øjne altid været nogle begrænsninger i forhold til teknik og overblik, som gør, at jeg ikke helt kan være med på den vogn. Kan han spille JP-bold som mere end en marginalspiller i truppen? Jeg er ikke sikker.
Uwe sendte ham faktisk også i forsvaret fordi han ikke var helt teknisk god nok i spillet i de små rum omkring modstanderens straffesparksfelt, det var virkelig godt set af Uwe, samt man så kunne bruge Mølgaards fart og drive til at skabe overtal ude i siden.

Jeg håber stadig på Mølgaard, men jeg er desværre bange for han teknisk ikke er god nok til de to positioner han er tiltænkt.

Spørgsmålet er så om han ser sig selv gå ned i løn i Vejle, eller bliver i Aarhus og giver det en chance.

Hvad siger ungdomsholds-kenderne. Hvem står på spring for at komme ind i liga-truppen? Og her tænker jeg udover Bogere og Haugstrup.
Linus Thieler kunne været kommet i spil hvis han ikke blev alvorligt skadet - han træede jo med under Uwe Rosler som 16 årig, og blev rost. Ift Angribere er der ikke andre på spring end Bogere lige nu til a holdet fra ungdomsholdene. Vi har sagt farvel til William Rygaard som ikke kunne tæmme en sofa, jeg håber at Linus Thieler er klar fra kommende sæson.

Linus Thieler kunne været kommet i spil hvis han ikke blev alvorligt skadet - han træede jo med under Uwe Rosler som 16 årig, og blev rost. Ift Angribere er der ikke andre på spring end Bogere lige nu til a holdet fra ungdomsholdene. Vi har sagt farvel til William Rygaard som ikke kunne tæmme en sofa, jeg håber at Linus Thieler er klar fra kommende sæson.

Jeg skulle fandeme heller ikke nyde noget af at tæmme en flyvende sofa.

Lidt afhængigt af, hvad der er indeholdt i Kahls kontrakt af klausuler, så kunne han måske godt være aktuel. Rimelig meget plug and play ift. spillestil og venstrebenet.

Lyder nu lidt til at han foretrækker hjemlandet i den artikel.

Vi får ham vel heller ikke for under 30 bitcoins med fortsat to år tilbage af kontrakten.
Sorry AGF-Vestegnen Emeritus ;)

Er Ganchas ikke venstrebenet og har været talt om som afløser for Kahl ?

Med Kahls forlængelse er det måske mere oplagt at spare DE transferkroner og i stedet skrive med Casper Højer ?
Han vil bringe tiltrængt rutine ind, og kan vikariere for både Kahl og VWB. Samt gøre vores dødbolde farligere.

Tænker vi får brug for masser af transferkroner andre steder på banen...

Latest posts

Back