New posts

Oddset Pokalen 2025/2026

• Thread starter Thread starter andrewdk
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 401
  • Views Views: Views 23K
Oddset Pokalen 2025/2026
Last edited:
OB spiller jo både søndag d. 30/11 og fredag d. 5/12, så jeg kan simpelthen ikke se, hvornår første kamp skal spilles i den planlagte pokalrunde d. 02/12-04/12.
Første kamp må jo næsten blive udskudt en uge, så første kamp spilles i Odense d. 10/12 og returopgøret i Aarhus bliver spillet d. 13/12-14/12.

Kamp 1 kan jo slet ikke spilles i den planlagte pokaluge.
OB spiller jo både søndag d. 30/11 og fredag d. 5/12, så jeg kan simpelthen ikke se, hvornår den skal spilles i den midtuge.
Kamp 1 må jo næsten blive udskudt en uge, så det bliver kamp 1 d. 10/12 og kamp 2 d. 14/12 eller noget i den stil?
Alternativt rykkes deres kamp d. 5/12 til lørdag eller søndag

Tænker det første opgør mellem FCM og FCN bliver meget afgørende.

FCM kan sagtens tabe i Farum, men jeg tror ik, de taber med +2 mål med Tullberg og deres nye 3-backkæde.

Kan FCN slippe fra Herning med et 1-2 måls nederlag, så er kampen stadig åben.

Men hvis de moser dem ligesom SIF, så kan det opgør reelt være overstået efter første kamp.

Men det stod da skrevet i stjerne, at FCK ville trække Esbjerg..

Tænker det første opgør mellem FCM og FCN bliver meget afgørende.

FCM kan sagtens tabe i Farum, men jeg tror ik, de taber med +2 mål med Tullberg og deres nye 3-backkæde.

Kan FCN slippe fra Herning med et 1-2 måls nederlag, så er kampen stadig åben.

Men hvis de moser dem ligesom SIF, så kan det opgør reelt være overstået efter første kamp.

Men det stod da skrevet i stjerne, at FCK ville trække Esbjerg..
Pokalen er vigtig i AGF - men det er den ikke i FCM, det er meget sandsynligt at det er de to kampe de nedprioriterer i et tæt kampprogram. Så jeg ser måske FCN som små favoritter, ikke mindst fordi de kan afgøre det hele i Farum.

Det er fint at møde OB i den sidste kamp inden transfervinduet, for Troels Bech er helt sikkert allerede i gang med at hente markante forstærkninger til deres forsvar, og så bliver de uden tvivl et helt andet hold at spille imod.

Det er fint at møde OB i den sidste kamp inden transfervinduet, for Troels Bech er helt sikkert allerede i gang med at hente markante forstærkninger til deres forsvar, og så bliver de uden tvivl et helt andet hold at spille imod.
Jeg tror også at vi kommer til at vinde begge de pokalopgør, hvis vi ikke dykker meget i form inden, men kamp nr. 3, som imo er den vigtigste, kan blive en bananskræl for os.

Men efter Esbjerg var OB vel den bedste modstander vi kunne få i forhold til clash af spillestil.

Pokalen er vigtig i AGF - men det er den ikke i FCM, det er meget sandsynligt at det er de to kampe de nedprioriterer i et tæt kampprogram. Så jeg ser måske FCN som små favoritter, ikke mindst fordi de kan afgøre det hele i Farum.

Det er uden tvivl 3. prioritet for dem, men selv hvis de sparer deres profiler, så erstatter de dem jo bare med andre topspillere. De spillede uden Diao, Olafsson, Osorio, Franculino, Bak og Mbabu i går - halvdelen af deres start 11, og de moste stadigvæk Silkeborg i første halvleg (selvom de godt nok ik fik scoret).

Esbjerg eller Vejle ville have været bedste lodtrækning, men OB er er ok - det bliver givetvis lige, men der er muligheder.
De burde ikke blive så lige. Vi har allerede tævet dem 5-1 i Odense, og de lukker fortsat 3 mål ind pr. kamp. Over to kampe må det ikke blive specielt spændende mod et Zorniger hold, hvor "naiv" er det altoverskyggende kendetegn. Vi skal gå nogenlunde komfortabelt videre.

Det er der helt sikkert også mange andre fans der siger om agf

Jeg har i mine mange år på Some aldrig set så mange modfans være SÅ positiv omkring den måde, vi spiller på. Her bare fra i går på en dag, hvor vi ikke engang spiller:

Andreas

‪@andreas1989.bsky.social‬

Men AGF har lige vist hvad man kan gøre i Farum. Og vores normale stil under Cooper minder meget om AGFs stil. Når vi så samtidig stiller med SÅ offensivt et hold, så forstår jeg ikke tilgangen. Jeg håber det var spillerne der bare ikke gjorde det de blev bedt om. Ellers forstår jeg det ikke

Jeg har i mine mange år på Some aldrig set så mange modfans være SÅ positiv omkring den måde, vi spiller på. Her bare fra i går på en dag, hvor vi ikke engang spiller:

Men minder Brøndby under Cooper normalt meget om AGF's spillestil? Det er overhovedet ikke mit indtryk. Men det er fedt, at det endelig er os, man kan kigge imod!

Men minder Brøndby under Cooper normalt meget om AGF's spillestil? Det er overhovedet ikke mit indtryk. Men det er fedt, at det endelig er os, man kan kigge imod!

Den studsede jeg også over. Bevares, jeg har ikke set alle BIF kampe under Cooper men der har ikke været to ens stilmåder i de kampe, jeg har set. Indtil videre har han været meget pragmatisk indstillet.

Latest posts

Back