New posts

Oddset Pokalen 2025/2026

• Thread starter Thread starter andrewdk
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 293
  • Views Views: Views 16K
Oddset Pokalen 2025/2026
Den studsede jeg også over. Bevares, jeg har ikke set alle BIF kampe under Cooper men der har ikke været to ens stilmåder i de kampe, jeg har set. Indtil videre har han været meget pragmatisk indstillet.
Jeg forstår Casper de Lindes post som om, at han synes det er trist at se Brøndbys tilgang, når AGF lige har været forbi og vise hvordan det kan gøres i Farum.

Jeg forstår Casper de Lindes post som om, at han synes det er trist at se Brøndbys tilgang, når AGF lige har været forbi og vise hvordan det kan gøres i Farum.
Jeg tror det er ham Andreas der er snippet fra i den første kommentar omkring det, som mener BIF spiller ligesom os normalt. Og der giver jeg de andre ret i, at det ikke er meget man har set til det under Cooper. Måske mod OB. Men der tror jeg Uwes eller Davids AGF kunne have mindet om JPs 😅 Det er sku en gang Kamikaze fodbold de spiller under Zorniger 🙈

Last edited:
View attachment 5560

Vejle er mere uforudsigelige, vil jeg sige. I næste uge kan Prelec være væk og pludselig vinder holdet alle kampe. De har potentialet i truppen. OB mangler i den grad spillere der kan forsvare,

Det er jeg slet ikke enig. VB har over de seneste måneder været særdeles svage - helt konsekvent.

Den kamp som du henviser til fandt stedt for 3 måneder siden, og VB har ikke vundet en kamp i Superligaen siden. VB er kun blevet dårligere og dårligere siden og fortjener gang på gang at tabe. OB kan kollapse og tabe kampe stort, men du skal ikke længere tilbage end til forrige weekend i Viborg, hvor fynboerne fortjent vandt 2-1. OB har en svag defensiv ligesom Vejle (Lasse Nielsen får Henrik Dalsgaard til at ligne Paolo Maldini sine bedste dage), men offensivt er de meget mere potente. Det er ikke tilfældigt, at OB har mere end dobbelt så mange points som VB i tabellen. VB er i stor krise og Prelec er kun i jobbet lidt endnu fordi ledelsen har ekstraordinært mange aktier i ham pga. den atypiske genansættelse.

Det er ikke sikkert, at VB bliver ved at være røvdårlige - på papiret burde de være bedre, men pt. er OB en væsentligt stærkere modstander. Det tvivler jeg på ændre sig så hurtigt med én trænerfyring i Vejle.

Det er jeg slet ikke enig. VB har over de seneste måneder været særdeles svage - helt konsekvent.

Den kamp som du henviser til fandt stedt for 3 måneder siden, og VB har ikke vundet en kamp i Superligaen siden. VB er kun blevet dårligere og dårligere siden og fortjener gang på gang at tabe. OB kan kollapse og tabe kampe stort, men du skal ikke længere tilbage end til forrige weekend i Viborg, hvor fynboerne fortjent vandt 2-1. OB har en svag defensiv ligesom Vejle (Lasse Nielsen får Henrik Dalsgaard til at ligne Paolo Maldini sine bedste dage), men offensivt er de meget mere potente. Det er ikke tilfældigt, at OB har mere end dobbelt så mange points som VB i tabellen. VB er i stor krise og Prelec er kun i jobbet lidt endnu fordi ledelsen har ekstraordinært mange aktier i ham pga. den atypiske genansættelse.

Det er ikke sikkert, at VB bliver ved at være røvdårlige - på papiret burde de være bedre, men pt. er OB en væsentligt stærkere modstander. Det tvivler jeg på ændre sig så hurtigt med én trænerfyring i Vejle.
Dertil kan måske lægges at VB er ved at være der hvor al fokus skal på ligaen, mens man i OB nok har en forestilling om at man nok skal kunne holde i hvert fald VB og FCF under sig. Men over to kampe vil det også være lidt en fadæse at ryge ud til OB, det er naturligvis en lodtrækning vi kan være rimeligt tilfredse med, selvom det bestemt vil kræve fuld fokus.

Kampene er nu programsat til torsdag d. 11. december kl. 19:00 og søndag d. 14. december kl. 15:00.
Dejligt, at begge kampe først er programsat efter Superliga-efteråret er afsluttet, så vi kan holde fokus på ligaen frem til vinterpausen.
Gode tidspunkter, så vi ikke skal ud i en kl. 20:45-kamp igen, og der er et eller andet fedt ved, at begge opgør bliver spillet lige efter hinanden med få dages mellemrum :D

1762245888240.webp

Jeg synes jeg har læst mig til at vores udeafsnit i Odense er udvidet, og der allerede var solgt en del billetter. Nogen der har mere indsigt?
Jeg mener at udebaneafsnittet er udvidet til 1.500. Lige pt. er der solgt lidt over 600 billetter til kampen, men det er før SFA har lagt deres tur op til kampen, som helt sikkert vil give et boost til billetsalget.

Back