New posts

Ny Ceres Park

• Thread starter Thread starter mono
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 9K
  • Views Views: Views 758K
Ny Ceres Park
Det tror jeg ikke længere er planen.

Efter UEFA har godkendt ståpladser i europæisk fodbold, så har man ændret det til udelukkende at være ståpladser.
Det er ikke godkendt i alle UEFA lande. Kun 10 lande er pt. godkendt.
DBU kan tidligst ansøge med virkning til næste sæson, inden september 26, og så skal UEFA i øvrigt på inspektion, hvilket i sagens natur, ikke kan lade sig gøre på vores endnu.
Der er så vidt jeg er informeret, ikke ændret på den officielle kapacitet hos os. Stadig 22/24.
Og det forstår jeg sådan set godt i og med man så skal starte forfra med beregninger hvilket med garanti vil forsinke åbningen.

Det er ikke godkendt i alle UEFA lande. Kun 10 lande er pt. godkendt.
DBU kan tidligst ansøge med virkning til næste sæson, inden september 26, og så skal UEFA i øvrigt på inspektion, hvilket i sagens natur, ikke kan lade sig gøre på vores endnu.
Der er så vidt jeg er informeret, ikke ændret på den officielle kapacitet hos os. Stadig 22/24.
Og det forstår jeg sådan set godt i og med man så skal starte forfra med beregninger hvilket med garanti vil forsinke åbningen.
Selvfølgelig skal vi ikke til at lave om nu og 24.000 er et godt tal. Men vi ville med garanti allerede have haft udsolgt til på onsdag, hvis vi havde haft 24.000 pladser til rådighed. Og det samme til Brøndby-kampen. Interessen er eksploderet, men om nogle år er vi muligvis glade for, at vi ikke har et stadion til 42.000 som i Poznan.

Latest posts

Back