New posts

Ny Ceres Park

• Thread starter Thread starter mono
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 9K
  • Views Views: Views 747K
Ny Ceres Park
Apropos 'hjemmebanen' Randers og fremtidens Aarhus Stadion.

I Randers i tirsdags spillede de ikke 'de hvide fra Fredensvang' ved indløb, men til gengæld blev 'ventet hele livet' (Morten Breum )spillet lige inden kick-off., dog ikke i sin helhed og afbrudt lidt abrupt, da der skulle fløjtes op. Jeg tænkte det måske var en UEFA-ting, at der ikke var normal indløbsmusik, og lørdag var 'de hvide fra Fredensvang' da også tilbage mod Bif. Men igen kom Breum-nummeret på lige inden startfløjtet, dog meget mindre hørbart (hørt fra B-tribunen) pga. anlæg og stadions åbenhed.

Vi har haft debatten før om en ny indløbssang på det nye stadion. Det er vist en udbredt opfattelse (også min), at Bamse/Helmigs 90'er-bud er modent til pension efter tro tjeneste - og der har været mange gode bud på nye. Men: kunne 'ventet hele livet' ikke være et godt og meget unikt bud, der genvækker minderne om vores helt egen ecstasy of gold? Den har en fed opbygning, man kan nemt synge med på de første linjer og der er et oplagt ophold ved det første beatdrop, hvor man kan klappe spillerne ind. Jeg synes det var top-fedt og gåsehudsfremkaldende, da den kom på i Randers. Kan være det allerede er i overvejelse?!?

festen stopper ikke, når vi først får guldet hjem

Så sandt, så sandt.

/W

Latest posts

Back