New posts

Kamptråd Champions league kval. runde 2: Lech Poznan - AGF, tirsdag 29. Juli kl 19.00

• Thread starter Thread starter T-Knogle
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 53
  • Views Views: Views 1K

Hvor er vi efter denne kamp

• Total voters
    36
  • This poll will close: .
Kamptråd Champions league kval. runde 2: Lech Poznan - AGF, tirsdag 29. Juli kl 19.00

Dette gælder for ALLE sporvogne, der kører til og fra stadionet. Hvis du bliver inspiceret, skal du fremvise din billet efter anmodning (udskrevet eller via appen).

View attachment 7536

Gratis offentlig transport for fodboldfans

Takket være en aftale mellem Zarząd Transportu Miejskiego i Poznaniu (ZTM Poznań) og KKS Lech Poznań giver en kampbillet eller et sæsonkort ret til gratis kørsel med ZTM Poznańs offentlige transport. Den gratis transport kan benyttes på kampdagen i alle ZTM's takstzoner – dog tidligst tre timer før kampstart og senest to timer efter kampens afslutning.

Den gratis transport gælder i alle ZTM Poznańs takstzoner.
Med ballade mener jeg ballade med fans. Vi orker ikke voldelige episoder

I have no idea what you're trying to tell me. You asked about trams before and after the match, and I wrote to you. Now you're writing about riots? What does one have to do with the other?
We have been warned about moving about in poznan wearing club colours. We will be wearing club colours coming out of the stadium.

Seperate transportation has been arranged for us after the game for safety reasons.

I am asking if it is safe to use the trams. I hope it is.

Måske skulle et par spillere spares i starten af kampen med henblik på at AGF har en kamp allerede lørdag. Tror der skal passes lidt på Emmery, Tingager, Kahl, Bech og Links. Måske:

Hedensted
Jacob A., Abbew, Kahl
Carstensen, Knudsen, JJ, Links
MA, Sierra, Arnstad

Defensiven er en udfordring. Jeg synes JP skal prøve med Sierra eller Steffen T. Som 9er og give Bech en pause fra start.

We have been warned about moving about in poznan wearing club colours. We will be wearing club colours coming out of the stadium.

Seperate transportation has been arranged for us after the game for safety reasons.

I am asking if it is safe to use the trams. I hope it is.

Jeg ved det ikke, men for en sikkerheds skyld ADVARER jeg mod at bære klubfarver i Polen. Det kan føre til mere end bare tilråb. Jeg ved ikke, hvordan ultras tænker. Fodboldkulturen i Polen kan være anderledes end i Danmark. På kampen i Aarhus blev der sunget nogle ret hårde sange mod AGF, men jeg ved ikke, om det bare er en del af stemningen på stadion, eller hvordan de vil reagere uden for stadion.

Forstå mig ikke forkert – jeg vil ikke have, at I får indtrykket af, at Polen er et land fyldt med bøller, for det er simpelthen ikke sandt. Men samtidig ville jeg heller ikke kunne lide, hvis der skete noget med nogen af jer. Man må tage en rygsæk med ind på stadion, så I kan bare have trøjer og halstørklæder liggende i tasken.

[Jeg skriver på dansk ved hjælp af en oversætter og AI]

Måske skulle et par spillere spares i starten af kampen med henblik på at AGF har en kamp allerede lørdag. Tror der skal passes lidt på Emmery, Tingager, Kahl, Bech og Links. Måske:

Hedensted
Jacob A., Abbew, Kahl
Carstensen, Knudsen, JJ, Links
MA, Sierra, Arnstad

Defensiven er en udfordring. Jeg synes JP skal prøve med Sierra eller Steffen T. Som 9er og give Bech en pause fra start.

Links skal spares. Han løber rundt med forbinding på knæet og fik flere knubs i lørdags..

Lyngby er vigtigere end Poznan i næste uge

Aha, og én ting mere: Poznań er historisk set en handelsby. Mange mennesker her levede af handel med rav, salt og skind. Vi handlede med en stor del af datidens Europa. Vi har en meget stor tolerance over for mennesker, der kommer fra andre lande. Poznań er også en universitetsby. Man anslår, at omkring 10-11 % af indbyggerne i Poznań er udlændinge. Engelsk og i de seneste år også ukrainsk hører man overalt, og ingen løfter et øjenbryn over det. Om aftenen på torvet og på Wrocławska-gaden (den største "festgade" i Poznań) kan man næsten ikke gå rundt uden at høre udlændinge tale.

Så for jer som danskere er der absolut ingen fare her. Vi hader kun russerne. I kan sagtens fortælle, hvor I kommer fra, og hvem I holder med. Det eneste problem kan være at gå rundt i fodboldtrøjer, fordi det for nogle mennesker kan virke som en rød klud på en tyr.

Jeg ved det ikke, men for en sikkerheds skyld ADVARER jeg mod at bære klubfarver i Polen. Det kan føre til mere end bare tilråb. Jeg ved ikke, hvordan ultras tænker. Fodboldkulturen i Polen kan være anderledes end i Danmark. På kampen i Aarhus blev der sunget nogle ret hårde sange mod AGF, men jeg ved ikke, om det bare er en del af stemningen på stadion, eller hvordan de vil reagere uden for stadion.

Forstå mig ikke forkert – jeg vil ikke have, at I får indtrykket af, at Polen er et land fyldt med bøller, for det er simpelthen ikke sandt. Men samtidig ville jeg heller ikke kunne lide, hvis der skete noget med nogen af jer. Man må tage en rygsæk med ind på stadion, så I kan bare have trøjer og halstørklæder liggende i tasken.

[Jeg skriver på dansk ved hjælp af en oversætter og AI]
Hvad sang jeres fans om os? Bare for at få et indblik i de hårde sange.

Latest posts

Back