New posts

Kamptråd Mesterskabsspillet 2026: Brøndby - AGF, søndag d. 10.05. kl. 18.00

• Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 622
  • Views Views: Views 28K
Added to Calendar: 10-05-26

Hvordan ender kampen?

• Total voters
    70
  • Poll closed .
Kamptråd Mesterskabsspillet 2026: Brøndby - AGF, søndag d. 10.05. kl. 18.00
Mikkel Redder fastholder beslutningen om der ikke var straffe til BIF og begrunder hvorfor.

Enig med Redder her. Nu kan han så passende forklare manglende straffe til os + manglende gule kort til Canut (what the fuck sort of a name er det?! Hvorfor ikke bare Knud?!) samt Wass og Ambæk.

Må man give privat virksomheder donationer?
Ja, hvis du f.eks. har en trang til at forære din seneste månedsløn til Bestseller eller Mærsk, så bare give den gas. Problemet i denne sammenhæng er nok bare, at det kan være svært at trække fra i skat, med mindre du opfinder en spidsfindig konstruktion, der ligner et sponsorat.

Til gengæld har jeg hørt løst sladder om, at Fournais er fortid i bestyrelsen, når vi rammer det nye stadion.
Man vil gerne "hæve baren" på den front også.
Det er dog ølstue sladder forståes.
Fournais er dog 72, så han kan sagtens trække sig med god samvittighed - og efterlade en klub i ufattelig god forfatning.
Sagt med al respekt for Fournais, så kan han godt erstattes. Jeg frygter mere, at Jacob Nielsen kunne tænke, at han nu har opnået alt det han ville med AGF og beslutter sig for at finde en ny udfordring. Men opfordringen herfra til ham er, at han bare skal stille nye ambitiøse mål med denne fodboldklub. Ja, vi er mestre, men vi mangler stadig at etablere os fast i top 3 og ultimativt blive Jyllands stærkeste klub igen. Vi mangler pokaltitler og vi mangler det europæiske gennembrud.

Jeg frygter mere, at Jacob Nielsen kunne tænke, at han nu har opnået alt det han ville med AGF og beslutter sig for at finde en ny udfordring. Men opfordringen herfra til ham er, at han bare skal stille nye ambitiøse mål med denne fodboldklub.
Måske er jeg naiv, men jeg forestiller mig, at den opgave og de muligheder, der tegner sig for de kommende 3-4 år, er så ustyrligt attraktive for netop en type som ham, at der vil skulle noget meget voldsomt til, før han vil overveje at stikke af. På mange måder er den kommende sæson vel den sidste inden 'fase to' i genrejsningen af AGF. At løbe fra værket inden 2027-2028 ville være helt skørt i det perspektiv. Det ville jo egentlig svare til at smide guld på gaden... 😁

Latest posts

Back