New posts

Kamptråd Mesterskabsspillet 2026: Brøndby - AGF, søndag d. 10.05. kl. 18.00

• Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 607
  • Views Views: Views 26K
Added to Calendar: 10-05-26

Hvordan ender kampen?

• Total voters
    70
  • Poll closed .
Kamptråd Mesterskabsspillet 2026: Brøndby - AGF, søndag d. 10.05. kl. 18.00
Jeg bemærkede i øvrigt, at Henrik Lind var på banen sammen med JN efter kampen. Han stod der i et godt stykke tid, og de krammede også.

Mon der er mere i gære? Hvis der skal sprøjtes penge ind, skal det vel være nu.

Jeg lagde mærke til præcis det samme.. Jeg tror godt Hr Lind kunne finde pengepungen frem, men er spændt på i hvilket format. AGF spiller jo rigtig meget på denne lokale, folkets klub, så hvis han går ind og køber en stor chunk af klubben, ændrer dynamikken sig vel.

Må man give privat virksomheder donationer?

Han virker som en ægte Aarhus dreng. Tjener kassen, så who knows om han ligger en blanko check i byen

Jeg lagde mærke til præcis det samme.. Jeg tror godt Hr Lind kunne finde pengepungen frem, men er spændt på i hvilket format. AGF spiller jo rigtig meget på denne lokale, folkets klub, så hvis han går ind og køber en stor chunk af klubben, ændrer dynamikken sig vel.

Han virker som en ægte Aarhus dreng. Tjener kassen, så who knows om han ligger en blanko check i byen
Jeg er overbevist om, at han indtræder i Bestyrelsen snart, og ligeledes bliver en større aktionær.

Fournais var jo også ude at sige at nogle af pengene til, at række ud efter FC klubberne kunne komme fra aktionærerne.

De har vel efterhånden fået samlet en håndfuld rige personer som har sat sig på størstedelen af klubben. Spørgsmålet er om de andre vil lade sig udvande, hvis F.eks. Lind skulle skyde penge ind. Det kan også være de vælger at deltage og dermed forsvare deres ejerandel.
Torben Mouritsen og Michael Holm eller måske rettere hans bedre halvdel Pernille Holm ( hun er stor fan ), har også en del på kistebunden. Dertil kommer Henning Norup og Kim Larsen som jeg ikke rigtig kender.

Jeg er overbevist om, at han indtræder i Bestyrelsen snart, og ligeledes bliver en større aktionær.

Det er oplagt men spørgsmålet er, om han synes, han kan finde tid til det endsige har lysten.

Jeg håber bare, hvis der kommer ekstra penge ind i form af ekstra ekstern kapital, vi har lært af fortiden, og pengene skal bruges som led i strategien og ikke en tro på, vi kan springe et led eller 2 over.

Det er oplagt men spørgsmålet er, om han synes, han kan finde tid til det endsige har lysten.

Jeg håber bare, hvis der kommer ekstra penge ind i form af ekstra ekstern kapital, vi har lært af fortiden, og pengene skal bruges som led i strategien og ikke en tro på, vi kan springe et led eller 2 over.
De virker mere sandsynligt nu, end tidligere

Latest posts

Back