New posts

Fanshoppen

• Thread starter Thread starter KSDHaway
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 540
  • Views Views: Views 38K
Vi skulle aldrig have vundet det mesterskab! 😉
Ah, jeg synes der er enormt stor forskel på om vores hold har vundet mesterskabet og så på at AGF-shoppen agerer ulovligt og trækker penge inden varen er sendt, samt kan være op imod 2 måneder om at få afsendt ordren.. Jeg synes ikke at det har noget at gøre med “Mesterskabet” som sådan..

AGF-shoppen skal naturligvis bedømmes på lige vilkår med alle andre butikker, trods den goodwill vi selvfølgelig har fordi de netop sælger os merch for vores elskede AGF.. AGF-shoppen skal naturligvis overholde gældende lovgivning..

At de så står med en voldsomt stor opgave i at sende 30.000 trøjer ud, i den rigtige størrelse og også gerne så hurtigt som muligt, ændrer ikke på at de skal gøre det ordentligt..

Ah, jeg synes der er enormt stor forskel på om vores hold har vundet mesterskabet og så på at AGF-shoppen agerer ulovligt og trækker penge inden varen er sendt, samt kan være op imod 2 måneder om at få afsendt ordren.. Jeg synes ikke at det har noget at gøre med “Mesterskabet” som sådan..

AGF-shoppen skal naturligvis bedømmes på lige vilkår med alle andre butikker, trods den goodwill vi selvfølgelig har fordi de netop sælger os merch for vores elskede AGF.. AGF-shoppen skal naturligvis overholde gældende lovgivning..

At de så står med en voldsomt stor opgave i at sende 30.000 trøjer ud, i den rigtige størrelse og også gerne så hurtigt som muligt, ændrer ikke på at de skal gøre det ordentligt..
Enig. Så må de lukker for bestillinger når de ikke kan følge med

Må man ikke trække pengene hvis det er special syet?

Altså de skal agere 100% lovligt, men mig bekendt er der vel ikke afsagt en dom der siger det var/er ulovligt

Det er faktisk begyndt at pisse mig af, os fans har ageret bank for klubben. Derudover ingen udmelding overhovedet fra klubben om en bare nogenlunde ETA på de bestilte varer.
Enhver anden tøjbutik var rendt ind i en stribe af negative anmeldelser på Trustpilot og vrede SoMe beskeder.

Jeg er med på, de og Craft stensikkert har undervurderet interesseren for mesterskabs merch men det undskylder hverken hævning af pengene eller dem ikke eksisterende kommunikation

Det er faktisk begyndt at pisse mig af, os fans har ageret bank for klubben. Derudover ingen udmelding overhovedet fra klubben om en bare nogenlunde ETA på de bestilte varer.
Enhver anden tøjbutik var rendt ind i en stribe af negative anmeldelser på Trustpilot og vrede SoMe beskeder.

Jeg er med på, de og Craft stensikkert har undervurderet interesseren for mesterskabs merch men det undskylder hverken hævning af pengene eller dem ikke eksisterende kommunikation
Ja det er lidt problematisk at man bliver lagt så meget ned at af den interesse der har været, hvis man har en ordre på 30.000 enheder, som man allerede har modtaget betaling for, så skal man kunne håndtere mere end 500 enheder om dagen, ellers vil man ikke kunne betragtes som en seriøs butik.

De skal som minimum kunne 4x deres kapacitet så de kan få varerne ud til kunderne indenfor de næste 15 dage.

De har HELT sikkert både undervurderet interessen, samt undgået at sætte for mange skibe i søen, før mesterskabet var sikret - for det havde set SÅ åndssvagt ud, hvis de havde masseproduceret en masse merch, for så bare at skulle smide det ud..

INGEN har villet sælge skindet før bjørnen var skudt..

Men enig i at kommunikationen har været decideret mangelfuld..

INGEN har villet sælge skindet før bjørnen var skudt..

Og det har jeg fuld forståelse for men ikke de ikke engang gider melde noget som helst ud eller de hæver pengene før varen er sendt, ikke når vi snakker adskillige uger.

Gad vide hvad der juridisk vil ske, hvis Craft gik konkurs? (hvis AGF gik konkurs var pengene tabt).

Og det har jeg fuld forståelse for men ikke de ikke engang gider melde noget som helst ud eller de hæver pengene før varen er sendt, ikke når vi snakker adskillige uger.

Gad vide hvad der juridisk vil ske, hvis Craft gik konkurs? (hvis AGF gik konkurs var pengene tabt).

Præcis.

Jeg har skrevet til dem, og har ikke fået andet end et standard non svar.

Jeg forstår sgu godt det er lidt kaotisk, men meld dog noget ud. Jeg har handlet online siden man kunne, og har aldrig oplevet før at få hævet mine penge ugevis før jeg overhovedet får en besked om hvornår jeg modtager mine varer.

Hvis Craft gik konkurs, så skulle AGF betale pengene tilbage til os. Vi har indgået en aftale med AGF, ikke Craft.

Så skulle AGF efterfølgende som kreditor gå til konkursboet, og efter 3-4 år få 50-70% tilbage (typisk der man ender).

Det eneste jeg synes er skørt i alt det her er, hvis de endnu ikke har betalt Craft

Hvis Craft gik konkurs, ville AGF som kontrahent skulle refundere betalingen til køberne og vil efterfølgende kunne rette et krav mod Crafts konkursbo. Men det springende punkt vil være, hvor pengene står henne lige nu - om Craft har fået forudbetaling for alle trøjerne, eller om de trækker renter på positiv siden Sparbank Nielsen. I førstnævnte scenarie vil AGF være fucked, da deres krav vil ligge på en yderprioritet. I det andet scenarie vil underleverandører af materialer til Craft tage tabet, hvis de altså ikke har fået betaling forud.
Update: Sorry, jeg så kke, at der allerede var blevet svaret på spørgsmålet.

Latest posts

Back