New posts

Kamptråd Europæisk kval kamp runde 3: AGF - Sabah FK, 5. August kl 18.30

• Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 54
  • Views Views: Views 3K
Added to Calendar: 05-08-26

Kamptråd Europæisk kval kamp runde 3: AGF - Sabah FK, 5. August kl 18.30

Salling23

Kamptrådsekvilibrist
Last edited:
Danske Mestre.webp

3. kval runde bliver mod Sabah FK
Klubben blev grundlagt i 2017 (det er ikke en fejl)

Sabah FK begyndte sin første sæson i den næstbedste række i Aserbajdsjan og sluttede som nummer fem ud af ti hold. Alligevel endte klubben med at få rækkens eneste oprykningsplads, fordi alle de bedre placerede klubber ikke opfyldte licenskravene eller takkede nej til oprykning.

De havde i den sidste kval kamp kun 2 spillere fra Aserbajdsan med. Resten var udlændinge.
Således har de selv promoveret kampen

1000003203.webp

Shades Of Blue GIF

Last edited:
Jeg er lidt ked af at jeg har set sammendrag fra deres to seneste kampe i kvallen imod finske Kups, for det ser altså ud til at være en meget overkommeligt opgave, hvis vi stiller i stærkeste opstilling, man skal bare passe rigtigt meget på med at tænke sådan i Europa, hvor alt muligt kan ske.

Mon ikke det bliver en opstilling a’la denne:

Hedenstad
Callø - Tingager - Kahl
Carstensen - Knudsen - Jønsson - Links
Bech - Bogere - Arnstad
Og så måske med minutter til Rösler Jr.?

Jeg er lidt ked af at jeg herset sammendrag fra deres to seneste kampe i kvallen imod finske Kups, for det ser altså ud til at være en meget overkommeligt opgave, hvis vi stiller i stærkeste opstilling, man skal bar basse rigtigt meget på med at tænke sødan i Europa, hvor alt muligt kan ske.

Hedenstad
Callø - Tingager - Kahl
Bech - Bogere - Arnstad
Tror du ikke Emmery spiller fra start? :)

Jeg er lidt ked af at jeg herset sammendrag fra deres to seneste kampe i kvallen imod finske Kups, for det ser altså ud til at være en meget overkommeligt opgave, hvis vi stiller i stærkeste opstilling, man skal bar basse rigtigt meget på med at tænke sødan i Europa, hvor alt muligt kan ske.

Hedenstad
Callø - Tingager - Kahl
Bech - Bogere - Arnstad
Hvor så du dem?

Last edited:

Hedenstad
Callø - Tingager - Kahl
Bech - Bogere - Arnstad
Ja, alt kan ske i Europa.

De må kunne noget siden de er blevet mestre foran Qarabaq, som har gjort det flot i Europa.

De slutter hjemme i Baku, hvor der kan være rigtigt varmt.

Sikre resultater i CL kvallen i år med 4 sejre ud af 4 mod overkommelige modstandere.

Ret mærkelige resultater de før har haft i Europa.
2023 COL tvinger de Partizan Beograd ud i forlænget spilletid, inden de taber på straffe.
2024 COL vinder de på straffe mod Maccabi Haifa, inden de taber til Irske St. Patrick.
2025 EL taber de efter forlænget spilletid mod Celje, som lige er blevet slovensk mester. I COL slår de klart Petrocub ud (som blev mester i Moldova), inden de tabte sikkert til Levski Sofia.

Jeg tror vi går videre samlet, men det kræver at vi kan stille slagkraftigt op, og tager det ultra seriøst.

Hedenstad
Callø - Tingager - Kahl
Bech - Bogere - Arnstad
Hvis vi kan stille i den opstilling, så er jeg enig i at det er et hold vi bør slå og burde være større favoritter end Poznan var mod os. Da den lodtrækning kom ud, så synes jeg virkelig ikke det var så naivt at håbe på Championship League som andre gjorde det til.

Jeg håber vi tør bringe Colin Røsler tidligt og ikke risikerer for meget med Tingager.

Mon ikke Colin Rösler går direkte ind på den højre stopper.
Når han at træne en enkelt gang med de andre? Men han ender jo nok med at komme på banen på et tidspunkt. Dejligt at vi så får en lille uge efter kampen, hvor der bliver mulighed for flere træningspas. Med vores program, er det ikke let at integrere nye spillere på holdet. Det skal nærmest gøres i kampene.

Når han at træne en enkelt gang med de andre? Men han ender jo nok med at komme på banen på et tidspunkt. Dejligt at vi så får en lille uge efter kampen, hvor der bliver mulighed for flere træningspas. Med vores program, er det ikke let at integrere nye spillere på holdet. Det skal nærmest gøres i kampene.
En 26 årig spiller med masser af erfaring, frem for Storch? Det tror jeg ikke er usandsynligt

En 26 årig spiller med masser af erfaring, frem for Storch? Det tror jeg ikke er usandsynligt

Jeg tror meget, at det afhænger af, om Tingager er klar. Ellers kan jeg godt se fidusen i at to unge spillere, der kender hinanden på forhånd. I mine øjne står og falder vores kamp på onsdag med om Tingager bliver klar på onsdag.

Jeg tror meget, at det afhænger af, om Tingager er klar. Ellers kan jeg godt se fidusen i at to unge spillere, der kender hinanden på forhånd. I mine øjne står og falder vores kamp på onsdag med om Tingager bliver klar på onsdag.
Der er bare en kæmpe forskel på at kende hinanden, primært fra U19, og så til atvhave prøvet det før. Rosler vil selvfølgelig være nervøs, men slet ikke som de to andre. De er jo ikke vant til at spille med tilskuere osv.

Er Tingager ikke klar, så tror jeg den hedder.

Røsler - Jønsson - Kahl

Latest posts

Back