New posts

Artikler om spillerne og klubben 2026

• Thread starter Thread starter Mengsen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 2K
  • Views Views: Views 101K
Jeg er vild med den her ♥️

Bid mærke i detaljen…

IMG_1025.webp

Godt interview med vores økonomidirektør. Altid dejligt at høre fra andre end dem som tegner klubben udadtil:

Og han er ligesom nogen af os herinde enig i, økonomi er grundlaget for succes:

Det gælder for eksempel også transfermarkedet, der er megastort og risikofyldt, så der sidder jeg sammen med CV (fodbolddirektør Carsten V. Jensen) og forhandler de sidste ting sammen med ham. I min optik starter og slutter alt med økonomi, som griber ind i størstedelen af forretningen.«

Godt interview med vores økonomidirektør. Altid dejligt at høre fra andre end dem som tegner klubben udadtil:

Og han er ligesom nogen af os herinde enig i, økonomi er grundlaget for succes:

Perfekt nummer 2 til JN og de er i gode hænder hvis JN en dag vil prøve noget nyt. Og det sker nok før eller siden.

Kort interview med Paddy angående skiftet til Brøndby. Han er som altid rolig og velovervejet og fortæller at familien vægter højt!

I det mindste har hans børn formentlig lært at tale Dansk og ikke lyde som en spradebasse fra Kjøwenhawn😜

Jeg kan ikke helt forlige mig med det og syntes han ødelægger noget af hans eftermæle - vi må se hvor længe det varer. Hvis han nu er bundelendig når vi møder dem, så bliver det nok kortere end ventet ;)

Latest posts

Back