Når anledningen er historisk, må gaven gerne være specialdesignet ✈️🏆 Hvordan markerer man et dansk mesterskab efter næsten 40 års ventetid? Jeg landede på en cargo-inspireret flightcase. Ikke bare som en gave. Men som en lille fortælling om den europæiske rejse, AGF nu står foran. Derfor gik...
Godt interview med vores økonomidirektør. Altid dejligt at høre fra andre end dem som tegner klubben udadtil:
Og han er ligesom nogen af os herinde enig i, økonomi er grundlaget for succes:
Det gælder for eksempel også transfermarkedet, der er megastort og risikofyldt, så der sidder jeg sammen med CV (fodbolddirektør Carsten V. Jensen) og forhandler de sidste ting sammen med ham. I min optik starter og slutter alt med økonomi, som griber ind i størstedelen af forretningen.«
Patrick Mortensen forklarer sit skifte til Brøndby, der nu betyder, at han kommer tættere på familien. Samtidig slår han fast, at han har ofret alt for AGF.
bold.dk
Kort interview med Paddy angående skiftet til Brøndby. Han er som altid rolig og velovervejet og fortæller at familien vægter højt!
Patrick Mortensen forklarer sit skifte til Brøndby, der nu betyder, at han kommer tættere på familien. Samtidig slår han fast, at han har ofret alt for AGF.
bold.dk
Kort interview med Paddy angående skiftet til Brøndby. Han er som altid rolig og velovervejet og fortæller at familien vægter højt!
I det mindste har hans børn formentlig lært at tale Dansk og ikke lyde som en spradebasse fra Kjøwenhawn
Jeg kan ikke helt forlige mig med det og syntes han ødelægger noget af hans eftermæle - vi må se hvor længe det varer. Hvis han nu er bundelendig når vi møder dem, så bliver det nok kortere end ventet
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.