New posts

1. Division 2025/2026

• Thread starter Thread starter Alsgaard
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 467
  • Views Views: Views 30K
Ja, der er jo ikke rigtig noget nyt i, at pengene skal bruges klogt på transfermarkedet. Det gælder både oprykkere og etablerede klubber. En oprykker har for det meste flere huller hvor der mangler kvalitet, så selvfølgelig skal midlerne bruges klogt. Men hvis de nu får 50 mio. at købe for mens Lyndby får 15, så er det alt andet lige Horsens de øvrige klubber frygter mest i forhold til at sammensætte en trup der kan kæmpe om at undgå nedrykning.
Men det er jo sådan set det, der er min pointe. Det er ikke givet på forhånd, at det er en fordel for AC Horsens at have så stort et budget. Det er set før, at hold er blevet "fartblinde", i mangel af et bedre ord, af de mange midler og kommer til at købe i bundter. Det giver noget uharmonisk misk-mask i stedet for et fodboldhold, og dét giver elendige resultater.

Men det er da sandt, at på papiret vil jeg hellere have et budget på 50 end på 15 millioner.

Men det er jo sådan set det, der er min pointe. Det er ikke givet på forhånd, at det er en fordel for AC Horsens at have så stort et budget. Det er set før, at hold er blevet "fartblinde", i mangel af et bedre ord, af de mange midler og kommer til at købe i bundter. Det giver noget uharmonisk misk-mask i stedet for et fodboldhold, og dét giver elendige resultater.

Men det er da sandt, at på papiret vil jeg hellere have et budget på 50 end på 15 millioner.
JEg vil holde fast i at det altid vil være en fordel at have flere penge i fodbold. Det er klart at hvis antagelsen er, at de bruger pengene elendigt, så gør det nok ikke den store forskel, men jeg vil nu mene, at Fredericias overlevelseschancer havde været større, hvis de kunne have brugt 30 mio mere sidste sommer eller i vinters.

jeg håber på horsens som oprykker, det er bare dejligt med flere tætte udebaneture. esbjerg kunne også være fine, men der er lige lovlig langt derover
Jeg vil hellere køre en time mere hver vej og se bold hos en (igen) ægte fodboldklub istedet for det bastard projekt som Horsens er blevet til, men sådan er vi så forskellige ;)

Jeg vil hellere køre en time mere hver vej og se bold hos en (igen) ægte fodboldklub istedet for det bastard projekt som Horsens er blevet til, men sådan er vi så forskellige ;)
eh, de er ikke min klub, så kan det være lige meget om det er plastik eller en "rigitig" klub, det er bare en modstander der skal have tæsk, og så vil jeg hellere have den kortere køretur

eh, de er ikke min klub, så kan det være lige meget om det er plastik eller en "rigitig" klub, det er bare en modstander der skal have tæsk, og så vil jeg hellere have den kortere køretur
Men du lægger penge i klubben ved at købe billet. Og derfor støtter du på sin vis også deres model. Det er lidt hårdt sat op og det er ikke fordi jeg aldrig har været i Herning, Brøndby, Parken eller Farum, men jeg gav bare udtryk for hvad jeg helst ville.

Latest posts

Back