New posts

Artikler om spillerne og klubben 2026

• Thread starter Thread starter Mengsen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 2K
  • Views Views: Views 97K
Som artikel fremgiver det er det efter sæsonen, og efter Uwe har klaret cuttet i den årlige, sæsonevaluering med bestyrelsen.

Herefter giver Paddy Uwe besked om at han har tabt truppen og han taler for hele anførergruppen.
Helt fint, det var også hvad jeg fik ud af det. Jeg synes bare ikke det hænger sammen. Og hvis det er hændelsesforløbet, er der mange åbne spørgsmål. Dertil er det sandsynligt at de 7 nederlag var med til at nedslidende relationen, måske mere end tiden før.

Helt fint, det var også hvad jeg fik ud af det. Jeg synes bare ikke det hænger sammen. Og hvis det er hændelsesforløbet, er der mange åbne spørgsmål. Dertil er det sandsynligt at de 7 nederlag var med til at nedslidende relationen, måske mere end tiden før.
Det mest sandsynlige er dog at det primært var “Dont Fuck This Up for Me” og lignende udtalelser i løbet af sæsonen, der sled på forholdet, i Hvidt Guld, nævner de også en konflikt han havde med Polle som spillertruppen følte var langt over stregen, det hjalp nok heller ikke på relationerne.

Det mest sandsynlige er dog at det primært var “Dont Fuck This Up for Me” og lignende udtalelser i løbet af sæsonen, der sled på forholdet, i Hvidt Guld, nævner de også en konflikt han havde med Polle som spillertruppen følte var langt over stregen, det hjalp nok heller ikke på relationerne.
Jeg har hørt om en konflikt med Polle. Da han følte han ikke var nok “på” i kampene, og til tider slog op i banen - ifbm vores 1-3 nederlag en 4-5 gange i træk. Men samtidig skulle Polle være ret kritisk over for holdkammeraterne, dog ikke Tingager, Dalsgaard, Hansen og Mortensen, til træninger. Det italesatte Uwe. Det kan sagtens være det har været italesat forkert.

Men noget jeg simpelthen ikke forstå et kuk af er, at da han siger til AJ “Dont fuck it up” da han går på banen, skal gøres til noget specielt. Det er professionelt fodbold. Poulsen er helt oppe hos alle. Når man hører hvad de råber til hinanden i kampene,?8( jargonen generelt, så virker det ekstremt ømskindet.

Samtidig havde klubben skabt en en ekstremt stærk ledergruppe - ikke bare anførergruppen - med Hansen, Beijmo, Dalsgaard, Tingager, Poulsen, Anderson, Madsen, Mortensen m.fl

Jeg er kkke i tvivl om, at Uwe havde slidt på omgivelserne. Klubben tilvalgte kontinuitet, og dermed var der ikke en flok spillere udefra der gav nye hierakier og dynamikker. Så jeg tror det er naturligt man bliver træt af en leder der kører en hårdt, specielt når resultaterne udebliver.

Men noget jeg simpelthen ikke forstå et kuk af er, at da han siger til AJ “Dont fuck it up” da han går på banen, skal gøres til noget specielt. Det er professionelt fodbold. Poulsen er helt oppe hos alle. Når man hører hvad de råber til hinanden i kampene,?8( jargonen generelt, så virker det ekstremt ømskindet.

Jeg er helt uenig. Et er at spillere i kampens hede taler hårdt til hinanden - men selv her er der også grænser - noget helt andet er en mellemleder som også skal være din støtte, siger sådan noget og så til en spiller, jeg har mistænkt for ikke havde den bedste selvtillid og måske bare generelt har det bedst med guleroden end pisken.

NP kan sikkert motiveres af det. AJ, næppe.

Jeg er helt uenig. Et er at spillere i kampens hede taler hårdt til hinanden - men selv her er der også grænser - noget helt andet er en mellemleder som også skal være din støtte, siger sådan noget og så til en spiller, jeg har mistænkt for ikke havde den bedste selvtillid og måske bare generelt har det bedst med guleroden end pisken.

NP kan sikkert motiveres af det. AJ, næppe.
Der er kæmpe forskel hvordan chefen taler til dig i kamp og til træning. For spillerne er træneren chef, ikke nogen anden.

Trænerne har en uge hvor de evaluere. Hvor der er personlige samtaler. Hvor hver eneste af AJs involveringer bliver evalueret, på en computer i en 1:1 samtale, hvor man snakker ting igennem. Der er masser af tid at bygge tillid og selvtillid op. Når man står på banen, så er det noget andet.

Nikolaj Jakobsen, omend lidt mere moderne, står også og råber og skriger. Når spillerne ikke performer så får de at vide i en timeout. Men når man hører han bagefter, så kan han jo navn på koner og børn.

Brøndby vinder i Herning efter noget der lyder til at være tæt på håndgemæng i pausen.

Jeg tror det er helt naturligt at folk, råber af hinanden når det hele brænder på.

Nogle gange hvis man overværer træninger for diverse superligahold selv elitemiljøer for U17 og U19, hvor voldsomt det kan være.

Jeg håber ikke AJ lader sig slå ud af det, og hvis han gør, så håber jeg ikke han kommer til udlandet, hvor jeg i nogle lande tror det er mere udbredt.

Latest posts

Back