New posts

Champions League 2026/27

• Thread starter Thread starter Holmertz
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 402
  • Views Views: Views 24K
Ohhhh @Salling23 - du underskønne trådguru med det smukke, formfuldendte sprog samt aldeles anstændige smag i øl. Kan du overtales til netop at lave en øltråd? Altså ikke en øltråd cykeltråds-style blottet for enhver AGF-relevans og alene baseret på humle, men en tråd, hvor man kan tilkendegive, hvilke anstændige vandhuller i Poznan, som man planlægger at lægge vejen forbi i løbet af de par dage, vi alle skal leve på polsk?

Nichevidenniveauet på AGF-forum er af en kaliber, så vi både vil kunne vinde Jeopardy, Hvem vil være AGF-fan og QI. Derfor er der utvivlsomt også nogen, der kender til værtshusmiljøet i Poznan og omegn og kan kaste gode tips i grams.

Samtidig vil det også være rart på forhånd at have en idé om, hvor man eventuelt kan skåle i den virkelig verden, nu vi er så gode til at gøre det på virtuel vis.

DESUDEN VIL JEG FØLE MIG MINDRE UTRYG, HVIS JEG VED, AT JEG BEFINDER MIG ET STED MED 36 ANDRE PENSIONISTER OG NÆSTEN-PENSIONISTER. SELV POLSKE HOOLIGANS KAN DA IKKE TÆSKE ET HALVT DANSK PLEJEHJEM PÅ EKSKURSION TIL LIREKASSEMÆND. ER DER NOGEN, DER KAN SVARE PÅ, HVORFOR MIN COMPUTER ER BEGYNDT AT SKRIVE MED STORE BOGSTAVER HELE TIDEN?

Ohhhh @Salling23 - du underskønne trådguru med det smukke, formfuldendte sprog samt aldeles anstændige smag i øl. Kan du overtales til netop at lave en øltråd?
Den findes allerede:

Latest posts

Back