New posts

Transfervindue vinter 26/27

• Thread starter Thread starter Mengsen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 27
  • Views Views: Views 1K
Mon ikke CV kommer til at tilføje en enkelt profil, ligesom i sidste sæson. Til gengæld tror jeg at man er ved at være mør i forhold til et profilsalg eller to, hvis der kommer tilbud i samme størrelsesorden som denne sæson. Hvis det skal være en mening med alle de 10er køb vi har gjort, så må det være fordi vi har forberedt os på salg efter det europæiske eventyr. Men vi kan jo ske at være med endnu efter vinterpausen.

• Like
Reactions: fsc
CV kan jo starte med at komme med en attraktiv økonomisk pakke og et opdateret billede af det kommende stadion. Det bør kunne lokke nogen. Enhver spiller med lidt selvtillid ved jo også, at de sportslige resultater vender, når han kommer til.

Angiveligt har CV tilbudt Beijmo næsten det samme, som han får i FCK. Så jeg tror, at CV har forsøgt sig med så attraktive økonomiske pakker som muligt.

Angiveligt har CV tilbudt Beijmo næsten det samme, som han får i FCK. Så jeg tror, at CV har forsøgt sig med så attraktive økonomiske pakker som muligt.
Hvis det virkelig er sandt, så er Beijmo jo dum udover at være troløs. Jeg er ikke i tvivl om, at han havde spillet EL eller CL gruppespil med anførerbindet om armen nu, hvis han havde valgt at blive. Og til foråret havde han spillet på et meget federe stadion end det saneringsmodne lort på Østerbro. Men det er nok bare mig, der er lidt farvet ...

Så må han jo prøve at tilbyde noget tilsvarende til en spiller, som ikke er forhippet på at spille i en anden dansk klub.

Altså, det er 100% os selv (CV) der skal finde ud af at ramme den realistiske hylde at hente spillere fra. Ligesom de gør i Randers eller Viborg. Problemet er jo, at vi i en del år er lykkedes med at hente spillere, der godt kunne spille for bedre klubber end AGF og det vil vi jo gerne fortsætte med.

Hvis det virkelig er sandt, så er Beijmo jo dum udover at være troløs. Jeg er ikke i tvivl om, at han havde spillet EL eller CL gruppespil med anførerbindet om armen nu, hvis han havde valgt at blive. Og til foråret havde han spillet på et meget federe stadion end det saneringsmodne lort på Østerbro. Men det er nok bare mig, der er lidt farvet ...
Tja. Hvis vi nu fjerner fanbrillerne så kan jeg godt forstå ham. FCK er en større klub og der er langt større sandsynlighed for at de vinder mesterskabet, pokalen og kommer i Europa igen. Samtidig er han i København noget tættere på Malmø. Valget er nu ikke så tåbeligt det fra hans vinkel.

Kilden er DHS. Jeg tænker, Beijmo trods alt stadig tjener mere i FCK. Han er også lige blevet udtaget til det svenske landshold. Og han bliver sikkert mester igen i år og kommer med stor sandsynlighed i CL næste år. Jeg tænker, han har vidst præcist, hvad han gjorde.

Latest posts

Back