New posts

Transfervindue Transfervindue vinter 2021/2022

• Thread starter Thread starter 8000
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 2K
  • Views Views: Views 157K
Transfervindue Transfervindue vinter 2021/2022
Hverken PO eller Eskelinen er med på flyet til træningslejr.

Ekstrabladet skriver at PO måske bliver udlejet. (Spekulerer selv i vejle, og at PO ikke vil skifte permanent til en snarlig nedrykker).
Men ved ikke noget om klub.
Kilden er her:

14:43

AGF arbejder på udleje af Olsen​

Meget tyder på, at Patrick Olsen ikke vil være at finde i AGF efter deadline ved midnat. Ifølge Ekstra Bladets oplysninger arbejder Aarhusklubben på at udleje midtbanemanden, der i efteråret blev noteret for betydeligt mindre spilletid end han fik i sin første sæson for De Hviie.

Så er spørgsmålet, om det vil lykkes dem - men det er, hvad der arbejdes på.

Opdatering: Aarhus Stiftstidene fortæller nu, at Patrick Olsen ikke fløj med på træningslejr, da resten af holdet forlod Billund tidligt i morges. Det samme gælder William Eskelinen.

Det meste kedelige ved SIB er, at han følger den totalt tillukkede stil som klubben har for vane. Man hører jo intet fra ham, og det er dårligt arbejde i.f.t. at skabe positiv opmærksomhed om klubben.
Hellere det, end at alting lækker som en si gennem vandrørene, vil jeg sige. Kedeligt, men professionelt.

Hellere det, end at alting lækker som en si gennem vandrørene, vil jeg sige. Kedeligt, men professionelt.
Kedeligt men samtidig fantastisk🤷

Er det Sousa og Olsen der byttes og Eskelinen hjem til Sverige?

Buur har vel afsøgt mulighederne inden endelig ophævelse og mon ikke der er en backup-plan. Han venter vel bare og ser om der kommer noget ind fra højre. Det kræver dog nok Munksgaard ud - kender ikke helt hans situation men der har ikke været meget spilletid.

Buur vil så blive den 4. højre back i truppen, med D’Alberto, Munksgaard og Oliver Lund. 2 af dem er lige hentet, den ene lige forlænget, og den tredje er med i Alicante på træningslejer, så han skal nok ingen steder.

Jeg har længe drømt om Oscar Buur i AGF igen, men jeg tror ikke timingen er rigtig lige nu desværre, han skifter nok til Viborg i stedet og brænder Superligaen af.

Hvis der ikke sker mere, så må vi næsten være vidne til en slags rekord. AGF har lejet en spiller uden seniorkampe og forlænget Oliver Lunds kontrakt. Det er vel det for januar måned?

Det niveau af 'sidste måned af åbent transfervindue'-aktivitet kan ikke være blevet underbudt ret mange gange i moderne superligahistorie, hvis overhovedet.

Hvis der ikke sker mere, så må vi næsten være vidne til en slags rekord. AGF har lejet en spiller uden seniorkampe og forlænget Oliver Lunds kontrakt. Det er vel det for januar måned?

Det niveau af 'sidste måned af åbent transfervindue'-aktivitet kan ikke være blevet underbudt ret mange gange i moderne superligahistorie, hvis overhovedet.
Forrige vinter i bronzesæsonen var vel også pænt stille. Husker slet ikke hvem der lige kom ind eller ud der.

Nej-hatten kender vi.

Ja-hatten er at efteråret sluttede fint, så vi får et forår med den stærkere besætning. Bundu kommer i gear. Måske er Kurmi bedre integreret og D'Alberto er helt sikkert.

Det er røvsygt med et kedeligt vindue og jeg foretrækker helt klart (større) bredde på kanterne. Men top 6 er svær at nå og lykkes det er det svært at tro på mere end en 5. Plads, selvom det ikke er umuligt. Omvendt frygter ingen vel bunden. Dermed er der ikke for alvor grund til at forcere noget. 7. Pladsen er næsten bedste bud på en sjov sæson

Lige nu på live transfervinduet hos BT:

Gad vide om SIB lavede et perfekt sommervindue:D

Altså nej, men vi sluttede vinduet af med en trup, som er god nok til top 4-fodbold. Truppen man stod med efter vinduet har præsteret 3.bedst af alle lige siden med 1,80 point i snit, og lukker nærmest ikke mål ind. Vi skal score mere, og det jeg jeg en begrundet tro på at vi kan. Nu er Bundu, Anderson, Brandhof spillet ind, og PM er tilbage i form. Jon og Grønbæk kan også lægge på.

Det forfejlede i sommerens sommervindue var kombinationen af, at vi fik spillerne ind så sent, og så kombineret med systemskiftet oveni.

Hvis det var Karlsen der pressede på for det skifte, og David der pressede for at hente Bundu og gå tilbage til det gamle system, så fik David jo "ret" så at sige. Der er mange vinkler vi ikke lige kan se om det kunne være.

Men uanset hvad, så er ca. 50% af startopstillingen ny i AGF, og har kun været her under 6mdr, og flere af dem spillet under en halvsæson.
Brandhof, Bundu og Anderson som eksempel.

• Like
Reactions: fsc

Latest posts

Back