New posts

Transfervindue Transfervindue sommer 2021

• Thread starter Thread starter SteenA
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 4K
  • Views Views: Views 387K
Status
Not open for further replies.
Transfervindue Transfervindue sommer 2021
Det kan måske være noget med at Horsens skal eksekvere købsoptionen til nytår, ellers fortsætter lejemålet og så er det afhængig af en forhandling til sommer. Et køb kan også være afhængig af om de rykker op og være en anstændig pris i så fald. Når SIB siger på gensyn synes jeg under alle omstændigheder det giver mere mening end at sige farvel når man ikke ved om han bliver solgt.

Det er lidt ærgerligt når talenter man håbede på ikke slår igennem, men det er svært at vurdere udefra om det er rimeligt at opgive dem eller ej. Tiden kan i et vist omfang vise det. For det meste må man jo umiddelbart konstatere at de ikke har været talentfulde nok når de er endt andre steder hvor det alt andet lige egentlig burde være nemmere at slå igennem og det ikke er lykkedes, men der kan være mange forhold der spiller ind.
Ja der kan tolkes meget på alle de meldinger :-) men kunne godt være... vi må se.
Og logisk nok må vi regne med de fleste talenter skal videre fra AGF. Synes de kunne få bare lidt mere snor og flere chancer. Men naturligvis sender agf dem ikke videre, hvis de tror på dem.

Ja der kan tolkes meget på alle de meldinger :) men kunne godt være... vi må se.
Og logisk nok må vi regne med de fleste talenter skal videre fra AGF. Synes de kunne få bare lidt mere snor og flere chancer. Men naturligvis sender agf dem ikke videre, hvis de tror på dem.
Ja, det er jo forventeligt at flertallet ikke helt slår igennem, men vi skal selvfølgelig blive bedre til ah udvikle større talenter der gør det. Det er dog også en lille indikation i den retning hvis dem der ikke slår til tager til en lidt højere hylde end før, altså 1. division frem for 2. division osv. Det indtryk synes jeg godt man kan få. Måske får de ikke snor og chancer nok, det er selvfølgelig en balancegang.

Mikael Andersson er god og forudsætninger for en dyr handel er til stede, men hvis AGF betaler 15 mio kr. her og nu, er det et udtryk for panik imø.
Det virker både vanvittigt og desperat - er han virkelig så god en spiller?
Det kan selvfølgelig være man lige mener han er den del i tandhjulet som kan forløse de andre spillere. Måske det ender med vi tør have bolden i egne rækker.

De 6-8 mio kan have været med en masse videresalgsprocenter osv der er barberet væk og så kan man diskutere om det er en mere desperat handel eller bare forhandlingen der ender hvor vi satser lidt mere nu og kan score lidt mere senere. Men det er en vild pris ift hvad vi sælger for indtil videre og dermed skal der meget til for at det hænger sammen isoleret set ift køb og salg. Men jeg hilser da den økonomiske virkelighed hvor det kan lade sig gøre meget velkommen.

Det virker både vanvittigt og desperat - er han virkelig så god en spiller?
Det kan selvfølgelig være man lige mener han er den del i tandhjulet som kan forløse de andre spillere. Måske det ender med vi tør have bolden i egne rækker.

Jeg kan godt forstå, hvorfor Mikael Andersson er højt ønsket i AGF, men hele forløbet og så den slutpris signalerer bare voldsomt, at man ikke har haft andre alternativer på hånden - og det er skuffende.

Jep - vanvittigt beløb, men han klart styrke os i både pres og angreb
Jeg vil bestemt gerne have Anderson, jeg tror det er en rigtig god tilgang til lige nøjagtig noget sf det vi står og mangler, det er bare et vildt beløb i AGF-sammenhæng og et par millioner ”for meget” ville også kunne bruges andre steder. Man tænker jo der er en del muligheder med 15 mio i et Corona-marked, hvis det er beløbet.

Status
Not open for further replies.

Latest posts

Back