Først og fremmest synes jeg, det er rigtigt fint med en grundig proces. Jeg synes også, det er rigtigt fint, at man går efyer den bedst mulige træner.
CV satte en deadline for, hvornår den nye træner var præsenteret. Den deadline er i dag.
Jeg ved ikke, hvordan man skal tolke scenariet omkring afskedigelsen af Uwe. Men jeg vil forvente, at CV har haft en konkret liste af alternativer klar. Alt andet ville være amatøragtigt. Uagtet om CV selv havde ambitioner om at fortsætte med Uwe, så må det ikke komme bag på ham, at han skulle finde en ny træner (det ved vi retfærdigvis heller ikke, om det har).
I spdan en proces, vil jeg helt klart forvente, at CV bruger de første to uger på at tale med kandidater og danne sig et overblik. Og så vil jeg forvente, at han får lukket en aftale, så vi har en ny træner med inde over hele den meget korte opstart.
Det synes jeg faktisk ikke er for megetat forvente. CVs meget udskældte forgænger formådede præcis det. Og han præsenterede en træner, der var rasende succesfuld - i hvert fald i den første sæson.